E93 335i 2007 Starts here/The end
Re: E93 335i 2007 Starts here/schroefset
Auto staat er goed bij Bart Is ie nog een beetje ingezakt? Had je achter nog spacers geplaatst of niet meer?
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Thanks Leen.
Zoals ik nu zie is hij nog niet verder gezakt. Spacers er nog niet tussen, durf ik eerlijk gezegd niet. Als het dak in de kofferbak ligt dan heb ik niet heel veel ruimte meer en ben bang dat een dun spacertje net teveel is nog. Nu zijn de wielkasten wel gerold, en dat scheelt, maar ik zou het echt eerst heel voorzichtig moeten proberen. Aan de andere kant, ik hou weer niet van op "het randje" rijden en heb liever iets speling.
Ik twijfel dus nog een beetje en ga de komende maanden in ieder geval met deze setup rijden.
Zoals ik nu zie is hij nog niet verder gezakt. Spacers er nog niet tussen, durf ik eerlijk gezegd niet. Als het dak in de kofferbak ligt dan heb ik niet heel veel ruimte meer en ben bang dat een dun spacertje net teveel is nog. Nu zijn de wielkasten wel gerold, en dat scheelt, maar ik zou het echt eerst heel voorzichtig moeten proberen. Aan de andere kant, ik hou weer niet van op "het randje" rijden en heb liever iets speling.
Ik twijfel dus nog een beetje en ga de komende maanden in ieder geval met deze setup rijden.
Ja snap ik helemaal! Rij inderdaad eerst maar eens een tijdje zo dat alles lekker kan zetten en dan kan je altijd nog kijken.
Re: E93 335i 2007 Starts here/shiftpaddles
De shiftpaddles passen gelukkig, hopelijk dit weekend het nieuwe stuur er in
Kijk, dat ziet er al veelbelovend uit
Is je auto nog een beetje gezakt/gezet met de nieuwe schroefset? En hoe bevalt het tot nu toe? Reden dat ik dit vraag? Ik heb ook de Evo 2 set besteld bij gijsbertsen
Is je auto nog een beetje gezakt/gezet met de nieuwe schroefset? En hoe bevalt het tot nu toe? Reden dat ik dit vraag? Ik heb ook de Evo 2 set besteld bij gijsbertsen
Hahahahaha, goede keus Leen !
De set is nog niet echt gezakt voor zover ik het zie, of het moet een millimeter zijn hahaha.
Bevalt tot nu echt zeer goed
De set is nog niet echt gezakt voor zover ik het zie, of het moet een millimeter zijn hahaha.
Bevalt tot nu echt zeer goed
Dat dacht ik ook Bart! Mede door jou ben ik ook eens serieus gaan kijken naar Cobra. Dus eigenlijk dank daarvoor
Maar het nieuwe stuur..... zit ie er nu nog niet in?
Maar het nieuwe stuur..... zit ie er nu nog niet in?
Nou vooruit....dan wacht ik rustig af. (alsof er een andere optie zou zijn dan afwachten! )
Tada, die zit er eindelijk in, heerlijk stuurtje !
Nu nog even zoeken naar een andere stuurplaat en deze ook in de kleur van de wagen laten spuiten, past het weer mooi bij de rest.
Nu nog even zoeken naar een andere stuurplaat en deze ook in de kleur van de wagen laten spuiten, past het weer mooi bij de rest.
Damn! Dat staat er even lekker bij zeg.
Thanks Leen, ben er blij mee, op naar de volgende updates, langzaamaan kom ik er wel, al heeft de tuin nu helaas even voorrang
Hoezo tuin voorrang, je kunt in de cabrio ook bruin worden?
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Hahahahaha, maar heb geen zin om 3 weken in de cabrio te rijden ;-)
Geef ‘m dan maar aan mij mee...
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||