CD wisselaar niet zichtbaar in i-Drive
CD wisselaar niet zichtbaar in i-Drive
Hoi, ik heb een vraagje over de cd-wisselaar in mijn E61:
De wisselaar lijkt zelf te werken. Als ik hem met cd's vul en weer terug in zijn hok stop zie ik dat hij een voor een alle cd's 'indexeert'.
Alleen gebeurt er niks in mijn iDrive. Daar zie ik alleen de DVD en de losse cd in de cockpit verschijnen.
Klinkt dit iemand bekend in de oren?
Ik ben nog ouderwets en luister cd's. Zou dat ding graag wel werkend hebben!
Groet,
Chris
De wisselaar lijkt zelf te werken. Als ik hem met cd's vul en weer terug in zijn hok stop zie ik dat hij een voor een alle cd's 'indexeert'.
Alleen gebeurt er niks in mijn iDrive. Daar zie ik alleen de DVD en de losse cd in de cockpit verschijnen.
Klinkt dit iemand bekend in de oren?
Ik ben nog ouderwets en luister cd's. Zou dat ding graag wel werkend hebben!
Groet,
Chris
Re: CD wisselaar niet zichtbaar in i-Drive
Ik heb hetzelfde probleem. Maar heb nog niet uitgebreid naar de oplossing gezocht. Ik weet wel dat hij is aangesloten met een specifieke kabel die doorgelust is aan bijv bluetooth module en en als 1 ding niet werkt, de rest ook niet werkt (correct me if im wrong).
Mocht je er achter komen waarom hij het niet doet wil ik het graag horen! K wil gewoon dat alles werkt;).
Mocht je er achter komen waarom hij het niet doet wil ik het graag horen! K wil gewoon dat alles werkt;).
BMW E60 530 2004
CCC Idrive
CCC Idrive
Auto al uitgelezen? Zo nee begin daar eerst mee.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Die zal je ook niet krijgen wel andere waardevolle informatie.
Waar kom je vandaan?
Waar kom je vandaan?
Limburg. Waar moet ik op letten?
BMW E60 530 2004
CCC Idrive
CCC Idrive
Bij mij heeft uitlezen ook niets uitgewezen. Ik kom uit Rotterdam, dus als je mij verder kunt helpen...
Er lopen hier 2 topics door elkaar.
Ik kan beide personen helpen alleen de afstand Limburg Rotterdam.
@Christo
stuur per EMAIL het chassisnummer van de auto.
Ik kan beide personen helpen alleen de afstand Limburg Rotterdam.
@Christo
stuur per EMAIL het chassisnummer van de auto.
Ik ben benieuwd naar de oplossing. Ik volg.
BMW E60 530 2004
CCC Idrive
CCC Idrive
Ik ben vandaag heel goed geholpen door Ryan (Source). De auto is aan het infuus gegaan en vrij snel was de wisselaar weer zichtbaar in mijn iDrive. Alles werkt dus weer naar behoren! Nu met hulp van Ryan nog wat andere dingetjes aanpakken en dan is mijn auto weer als nieuw
Da’s erg mooi! Alleen maar door uitlezen/coderen?
Mijn cd wisselaar hoor je wel elke keer wisselen als je de auto in stapt, en CD is zichtbaar in idrive, maar kan er niet op klikken.
Ik ga er vanuit dat deze dus wel altijd gewerkt heeft en niet ‘uitgecodeerd’ is zegmaar.
Mijn cd wisselaar hoor je wel elke keer wisselen als je de auto in stapt, en CD is zichtbaar in idrive, maar kan er niet op klikken.
Ik ga er vanuit dat deze dus wel altijd gewerkt heeft en niet ‘uitgecodeerd’ is zegmaar.
BMW E60 530 2004
CCC Idrive
CCC Idrive
Als het goed is, is de wisselaar alleen maar bezig met checken van CD's als het magazijn net geplaatst is. Niet elke keer dat je in de auto stapt. Er blijft volgens mij 'constant' voeding op staan. Elektriciteits-issue?
Ja dat zou je wel zeggen. Hij doet het echt elke keer. Ook tussendoor.
Hoe kan ik dit checken?
Hij doet het overigens ook niet, maar krijgt dus wel stroom omdat die heel vaak zn cds checkt..
Hoe kan ik dit checken?
Hij doet het overigens ook niet, maar krijgt dus wel stroom omdat die heel vaak zn cds checkt..
BMW E60 530 2004
CCC Idrive
CCC Idrive
Mijn wisselaar heeft ook gewerkt, de cd's van de vorige eigenaar zaten er nog in. Hij is op een gegeven moment alleen uit beeld verdwenen / uitgecodeerd.
Is er iemand die dit kan doen in de buurt van limburgnoord?
BMW E60 530 2004
CCC Idrive
CCC Idrive