Kwa schakelen maakt het me niet zo uit, alleen er moet zoiezo een andere pook in en shortshift heeft ook geen verlichting in de pook.
Wil eigenlijk de orginaliteit niet vergallen

IK ga er nog maar eens goed over nadenken iig

Nee zoals ik van bertus begreep zit er geen verlichting in de shortshift pook.Dnl schreef:Die is er toch wel leverbaar?
Ondanks dat het niet OEM is, ziet het er wel 100x mooier uit dan zo´n originele (lange) pook. Althans .. Vind ik..
En daarom vind ik dus: Origineel!Mike schreef:Wil eigenlijk de orginaliteit niet vergallen![]()
Aan die schone velgen kan je zien dat ik hem echt 5 min geleden gewassen had Grondig haha.zimbab schreef:Dat je zo'n benarde situatie hebt meegemaakt is natuurlijk wel vervelend, maar eerlijk gezegd ziet je auto er zo toch wel beter uit!Nu ziet ie er uit als een beest, als hij helemaal schoon is als een boulvardcruiser.
Mist alleen nog een lading remstof op je velgen....
Hahaha, dat is inderdaad zo irritant, katten gaan altijd op de motorkap zitten als ie nog warm isMac schreef:hahahaha... sh** is dat hè? Ik loop een uur nadat ik mijn wagen gewassen heb er nog even langs... helemaal onder de poesenpotenVind ik jou vuil toch mooier staan
Wat een mooie bak is het toch... gelukkig heb je hem heel gehouden |p