BMW e60 523 10-2005 remmen ontluchten
- rollemanalex
BMW e60 523 10-2005 remmen ontluchten
Beste bmw vrienden .
Ik heb een probleem met mijn bmw e60. het rempendaal zakte regelmatig weg tot op de vloer.
Dus op advies tot twee maal de remmen ontlucht dat ging een paar maanden goed. toen het probleem weer voor kwam heb ik het advies gekregen om de hoofdremcilinder te vervangen. Bij ontluchten geen druk meer wel een hard pedaal. dus weer op advies de rembekrachter vervangen. maar nu zit er nog steeds lucht in het remsysteem ik krijg het niet ontlucht. wie o wie kan mijn helpen.
Ik heb een probleem met mijn bmw e60. het rempendaal zakte regelmatig weg tot op de vloer.
Dus op advies tot twee maal de remmen ontlucht dat ging een paar maanden goed. toen het probleem weer voor kwam heb ik het advies gekregen om de hoofdremcilinder te vervangen. Bij ontluchten geen druk meer wel een hard pedaal. dus weer op advies de rembekrachter vervangen. maar nu zit er nog steeds lucht in het remsysteem ik krijg het niet ontlucht. wie o wie kan mijn helpen.
Re: BMW e60 523 10-2005 remmen ontluchten
Er zit een garage in Zevenhuizen die veel BMW's doet.
Zal ik je het nummer sturen?
Zal ik je het nummer sturen?
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
- rollemanalex
Heel graag
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Welke is dat precies? Ik woon in Zevenhuizen, maar ga altijd naar MB car service in Zoetermeer. (Is ook een topper trouwens)
Maar ben alsnog wel benieuwd
E46 320i: 2018 - 2019
E60 530i: 2019 - heden
E60 530i: 2019 - heden
- rollemanalex
Het probleem is dat ik overdag werkt tot 17.00 uur en dan zitten alle garage,s dicht .dus ben eigenlijk op zoek naar iemand die als hobby in de avond uurtje aan het sleutelen is aan bmw,s.
Ik zou niet zo snel weten wie in zevenhuizen aan bmw,s sleutelt
Wel in moerkapelle maar die is ook alleen overdag aanwezig en hij sleutelt volgens mij alleen aan race bmw,s.
Wel in moerkapelle maar die is ook alleen overdag aanwezig en hij sleutelt volgens mij alleen aan race bmw,s.
Ik heb zojuist aan beide een pb verstuurd.
Als je het met hem overlegt, is er vast wel iets mogelijk.rollemanalex schreef: ↑05 jun 2020, 17:24 Het probleem is dat ik overdag werkt tot 17.00 uur en dan zitten alle garage,s dicht .dus ben eigenlijk op zoek naar iemand die als hobby in de avond uurtje aan het sleutelen is aan bmw,s.