Cruise control inbouwen
Cruise control inbouwen
Goeiedag allen,
Ik heb een bmw 1 serie uit 2008 daar wil cruise op hebben.
Ik heb van de week een combischakelaar gekocht, maar deze blijkt met regensensor te zijn, en die heb ik er niet in zitten. Wel is de combischakelaar die ik heb gekocht met mfsw en achter ruitenwisser zoals ik die heb. Is het mogelijk on deze toch in te bouwen of lukt dat niet?
Ik heb van de week een combischakelaar gekocht, maar deze blijkt met regensensor te zijn, en die heb ik er niet in zitten. Wel is de combischakelaar die ik heb gekocht met mfsw en achter ruitenwisser zoals ik die heb. Is het mogelijk on deze toch in te bouwen of lukt dat niet?
Re: Cruise control inbouwen
Voor zover ik weet is het inbouwen --> coderen et voila, je hebt cruisecontrol.
Huidig: E46 330Ci cabriolet / S1000R
Heb hem zondag ingebouwd. Hoefde niet te coderen alleen even steering angle fixen. Was 10 sec werk met tools 32.
-
Je kunt de hendels die niet overeenkomen losnemen en overbouwen vanuit je oude kolom (plug en play, even voorzichtig de stroomaansluitingen overzetten.)Baris123 schreef: ↑09 jun 2020, 11:35 Goeiedag allen,
Hoop dat dat gelukt is!
Ik heb ook cruise control ingebouwd, maar zoek iemand die kan coderen ergens bij west-Friesland? Te samen met een nieuw stuur.
Het is mij gelukt. Het was plug en play maar moest wel mn stuur opnieuw calibireren. Dit heb ik met tool32 duurde niet eens 10 sec. Moet nog wel het e.e.a. Coderen zodat mn snelheid op mijn dashboard zichtbaar wordt bij het activeren van mijn cruise. Voor de rest werkt het naar behoren.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Voor het codere van je cruise control kun je misschien even kijken in deze topic