Bericht
door turbojong » 01 jul 2020, 19:46
Ik heb een andere BMW, de vorige (523i e60 LCI 2007) had een motorprobleem, vermoedelijk kapotte drijfstanglager. Van een auto zonder één optie naar een hele volle uitvoering. Ik zal de optielijst proberen te uploaden.
Qua rijden merk ik nog niet heel veel verschil, deze heeft meer pk maar is zwaarder. Wel lekker al die ruimte in zo'n touring, bij een sedan kan doorgaans de achterbank ook niet plat dus nu kan ik eindelijk eens wat ophalen bij de Gamma of Ikea.
Op de to do list staat als eerste andere velgen, 18 inch style 135 of 124. Nu zitten er style 138 onder, niet voor niks de meest aangeboden BMW velgen op MP....Ik vind ze ook niet zo mooi.
Comfort stoelen zou ook heel fijn zijn, maar heb nu half elektrisch dus niet plug and play. Ook niet heel goedkoop een comfort interieur dus daar wacht ik nog maar even mee. Vind de hoofdsteun die ik nu heb - actieve hoofdsteun is dat geloof ik met zo'n uitschuifbaar deel - erg hard aanvoelen vergeleken met de stoffen exemplaren die ik had, maar dat kan wennen zijn. Ben er zeer blij mee verder!
Gr Eelco