Hallo bimmer collega’s
Ik ben Douwe en woon helemaal onder in het zuiden tussen de heuvels van Limburg.
Na een cv aan andere merken te hebben gereden leek het mij eens tijd om een BMW te kopen. Per toeval kwam ik bij mijn huidige E46 318 uit 2004 met redelijk wat leuke opties. Alleen had ie wel wat probleempjes, maar daar was de prijs ook naar.
Ik ben erg benieuwd als hij eenmaal goed loopt of hij goed bevalt!
DouweE46 - E46 318i 2004
DouweE46 - E46 318i 2004
Laatst gewijzigd door Edward op 04 jul 2020, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast aan forumformat
Reden: Topictitel aangepast aan forumformat
Re: DouweE46 - E46 318i 2004
Welkom op het forum Douwe
Succes met het herstellen van wat probleempjes, maar daar was je al redelijk druk mee zoals ik kon lezen.
Succes met het herstellen van wat probleempjes, maar daar was je al redelijk druk mee zoals ik kon lezen.
Re: DouweE46 - E46 318i 2004
Hallo Edward,
Dankje! Ja dat klopt alleen wil het niet altijd vlotten omdat hij soms meer tijd vraagt dan ik heb Haha. Maar komt goed. Er zijn al een aantal goedwillige forumleden die mij wat handvaten geven om gerichter verder te zoeken.
Dankje! Ja dat klopt alleen wil het niet altijd vlotten omdat hij soms meer tijd vraagt dan ik heb Haha. Maar komt goed. Er zijn al een aantal goedwillige forumleden die mij wat handvaten geven om gerichter verder te zoeken.
Re: DouweE46 - E46 318i 2004
Wellicht ook leuk om wat van mijn vorige auto’s te laten zien!
Mijn oude golf 2 diesel. Deze had ik geloof ik ergens in 2010 een paar maandjes tot het blok vastliep. Was ook niet mee te rijden! Schroefset op het laagste op 13inch met platte bandjes. Carter lag nog geen sigarettenpakje hoog van de grond.
De Audi cabriolet 2,6 V6. Geen snelheidsmonster maar wel een heerlijke auto! Verlaagd onderstel, Azev A, zwart lederen recaro onderstel. Iedere zonnige dag was een feest om mee te rijden! Met mijn drie overgebleven haren in de wind.
Mijn golfje 1 diesel. De kilometer hoer. Wat een te gek ding was dat! Schroefset, 14 inch met van die smalle platte fietsbanden En opgedraaide dieselpomp. Trok altijd goeie zwarte pluimen als je doortrok en toch gemiddeld 1 op 18! Helaas weggedaan vanwege de “nieuwe” oldtimer wet.
Mijn oude Jetta. De auto die ik het langste ooit heb gehad. Heel fijne auto! Schroefset, 16 inch BBs imitaties en een 1600 met dubbeltraps weber en 4 versnellingen! In de 2 ging ie over de 100. Toentertijd nog mee naar Spanje op en neer gereden zonder enig probleem!
Weggedaan omdat ik graag iets anders wilde.
De MG ZR. De eerste niet VAG auto en wat een lol heb ik er mee gehad. Helemaal standaard gelaten. De auto ging origineel zo hard door de bocht, ging zowat even hard 90 graden om als in een rechte lijn.
De polo. In totaal 3 van gehad maar dit was de enige foto die ik nog had. Een ervan heb ik nog Yamaha r6 carburateurs op gezet. Nog altijd een zwak voor dit model.
De Daimler V8 van mijn vader en stiekem mijn zomer auto. Ieder jaar staat hij een paar maanden bij mij en rij ik er wat bruiloften mee of ga ik er op zondag in het heuvelland een ijsje mee halen. De CS ernaast is van een vriend van mij die hem ook alleen met mooi weer van stal haalt voor wat plezier ritjes en ijsjes.
Mijn oude golf 2 diesel. Deze had ik geloof ik ergens in 2010 een paar maandjes tot het blok vastliep. Was ook niet mee te rijden! Schroefset op het laagste op 13inch met platte bandjes. Carter lag nog geen sigarettenpakje hoog van de grond.
De Audi cabriolet 2,6 V6. Geen snelheidsmonster maar wel een heerlijke auto! Verlaagd onderstel, Azev A, zwart lederen recaro onderstel. Iedere zonnige dag was een feest om mee te rijden! Met mijn drie overgebleven haren in de wind.
Mijn golfje 1 diesel. De kilometer hoer. Wat een te gek ding was dat! Schroefset, 14 inch met van die smalle platte fietsbanden En opgedraaide dieselpomp. Trok altijd goeie zwarte pluimen als je doortrok en toch gemiddeld 1 op 18! Helaas weggedaan vanwege de “nieuwe” oldtimer wet.
Mijn oude Jetta. De auto die ik het langste ooit heb gehad. Heel fijne auto! Schroefset, 16 inch BBs imitaties en een 1600 met dubbeltraps weber en 4 versnellingen! In de 2 ging ie over de 100. Toentertijd nog mee naar Spanje op en neer gereden zonder enig probleem!
Weggedaan omdat ik graag iets anders wilde.
De MG ZR. De eerste niet VAG auto en wat een lol heb ik er mee gehad. Helemaal standaard gelaten. De auto ging origineel zo hard door de bocht, ging zowat even hard 90 graden om als in een rechte lijn.
De polo. In totaal 3 van gehad maar dit was de enige foto die ik nog had. Een ervan heb ik nog Yamaha r6 carburateurs op gezet. Nog altijd een zwak voor dit model.
De Daimler V8 van mijn vader en stiekem mijn zomer auto. Ieder jaar staat hij een paar maanden bij mij en rij ik er wat bruiloften mee of ga ik er op zondag in het heuvelland een ijsje mee halen. De CS ernaast is van een vriend van mij die hem ook alleen met mooi weer van stal haalt voor wat plezier ritjes en ijsjes.