Benny e46 330i Touring en Z3 2.8

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
BennyZ3

Benny e46 330i Touring en Z3 2.8

Bericht door BennyZ3 » 10 aug 2020, 16:40

Hallo allen,

Was al even een poosje aan het meelezen maar nu toch maar eens voorstellen.
Luister naar Benny en de Z3 was er als eerst, vandaag de gebruikersnaam.
Inmiddels woonachtig in de Hoeksche waard maar dat is pas sinds een paar maanden, daarvoor altijd in Den Haag gewoon. Met een kind op komst leek mij dit een leukere omgeving om als kind op te groeien en lekker de ruimte om je heen dus na een beetje zoeken een huis gevonden en de knoop doorgehakt.

Eigenlijk ben ik al vanaf baby BMW gek. Ik weet namelijk niet beter dan dat. Zelf ruim tien jaar in de auto's gewerkt als verkoper (autopooier) bij VAG. Enorm leuke tijd gehad maar uiteindelijk weer in de sport terecht gekomen. Desondanks is de auto altijd gebleven als hobby en rij ik nu weer in het goeie merk. Naast de 330i en de Z3 hebben we nog een Seat Leon (topding) diesel als kilometervreter.

De Z3 is inmiddels ruim een jaar in bezit, met groot plezier overigens. Het onderhoud daaraan probeer ik zoveel mogelijk zelf te doen. Remmen, draagarmen, stuurstangen, schokbrekers vervangen tot nu toe. Poetsen is ook wel een hobby. De auto werd gebruikt als daily door mijn vrouw maar blijft nu voor de zomer erbij en in de winter wordt ie geschorst.
Toen na een lange en soms vervelende zoektocht uitgekomen bij de 330i. Moderne maar toch lekker ouderwetse BMW. Rijdt heerlijk en is nu mijn daily/hobby auto. Naast het mechanische werk nu ook een scanner gekocht om mij daar wat meer in te verdiepen. Ook omdat ik zo links en rechts wel zie dat het ook gewoon wel nodig is met een auto van deze leeftijd.

Afbeelding
Afbeelding

Leen
BimmerPortal Team

Re: Benny e46 330i Touring en Z3 2.8

Bericht door Leen » 10 aug 2020, 21:18

Welkom hier Benny!

Erg leuk wagenpark heb je daar :duimen:
Lexus RX450h President Line

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”