Marble's Coupe - Welke velgen passen het best bij de wagen?
Marble's Coupe - Welke velgen passen het best bij de wagen?
Hoi iedereen,
Lang geleden dat ik me hier voorstelde, zie:
viewtopic.php?f=22&t=1314&p=23644#p23644
Maar ondertussen zijn we al wel fink aan het verbouwen geweest
We hebben die afgrijselijke Schnitzer replica's kunnen verkopen en in de plaats hebben we 18" Breyton magic velgen gekocht in breedset, voor 8.5j en achter 9.5j
Schroefsetje in hardheid regelbaar van Weitec geplaatst.
Orange knipperlichten de vuilbak in en vervangen door witte.
M-tech bumper geplaatst.
E46 einddemper van Magnex (geen idee of ik hem ga plaatsen, ik had liever 2 pijpjes inplaats van een ovaal)
Ondertussen heb ik ook Depo crystal smoke corener lights gekocht, de bedoeling is om alles in smoke te zetten.
Smoke LED lights zijn onderweg.
Gisteren heb ik op ebay OEM M3 spiegels gewonnen, nog even naar de spuiter en dan is deze mod ook weer achter de rug.
Tijdens de winter ga ik mijn velgen aanpakken, ben er nog niet volledig uit maar deze gaan waarschijnlijk in gunmetal worden gelakt en de randen nog eens goed laten polijsten.
Tot de volgende update
Update 2
Update 3
Laatst gewijzigd door Marble op 18 feb 2012, 01:51, 5 keer totaal gewijzigd.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Marble's Coupe
Ziet er erg goed uit!
Jammer van de slechte kwaliteit foto's.
Misschien kun je er nog meer posten?
Wat een set andere velgen en vooral een MTECHII voorbumper wel niet kan doen aan een auto!
Dat is omdat ik ze zo klein heb moeten maken, 1 van de dagen ga ik op pad met de camerabjornc schreef:Ziet er erg goed uit!
Wat een vette bak zeg! Ik vind de interieurbekleding in combinatie met de kleur van de auto ook erg goed staan! Zie je niet zo vaak.
Ik vond op eerdere foto's vaak de het M-Tech II pakket minder mooi staan op het pre-facelift model, maar hier ziet het er inderdaad toch wel erg mooi uit! En het is bijna dezelfde kleur als mijn Coupé, dus misschien dat ik hem ook maar een keer ga plaatsen.Dnl schreef:Wat een set andere velgen en vooral een MTECHII voorbumper wel niet kan doen aan een auto!
Ik wist ook niet of alleen de voorbumper wel goed zou staan (dus zonder de achterbumper en skirts), maar het ziet er prima uit zo!
Ik zou het zeker doen ..
Staat echt heel mooi zo!
Staat echt heel mooi zo!
Wat een verbetering tov het origineel zeg! Keep it up!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
ziet er veeeeeel beter uit als in het begin
Al even geleden dat ik nog iets poste in mijn topic, ondertussen hebben we al toch al een paar dingetjes veranderd.
Verleden jaar November heb ik een volledig (voorheen enkel de voorkant) schroefkitje laten plaatsen en vandaag heb ik beemy wat dichter tegen de grond geplaatst.
Naar beneden schroeven ging vrij simpel, al had ik bang dat het zout enzo zijn werk wel zou gedaan hebben.
Dacht dat ik al heel dicht tegen de grond zou hangen maar er kan precies toch nog iets bij
Mijn beige halflederen interieur was aan vervanging toe en ik heb een electrisch zwart interieur gekocht voor een appel en een ei.
Na wat HEEL veel gelezen te hebben heb ik mijn manuele zetels naar electrisch kunnen omvormen.
Vervolgens heb ik mijn lijsten bekleed met 3M-Dinoc (deurlijsten vooraan moeten nog gedaan worden).
SMG stuur gekocht en bekleed.
Ik was mijn cassette speler kotsbeu en wou mijn IPOD aansluiten op de radio, dat ging natuurlijk niet en een aftermarket radio plaatsen was niet mooi.
Dus gezocht naar een business cd speler van na 09-2003, kwam op marktplaats één tegen voor 35 euro, de cdspeler was stuk stond in de ad.
Maakte niets uit voor mij omdat ik enkel de AUX nodig had.
Radio hier aangekomen en cd werkte perfect? Dan een AUX kabel gemaakt en niets van geluid.
Ondertussen al een AUX-IN kabel besteld via ebay maar kon niet wachten en terug een aux-in proberen te solderen maar deze keer met weerstandjes.
Ik had geluid
Aangezien een IPOD ook maar beperkt is wat opslag betreft was ik verder gaan zoeken en het moest een carpc worden.
De asbak leek mij een goed begin, ik rook toch niet meer dus kon ik deze wel slopen.
De asbak is uit ABS gemaakt en ABS staat voor het nummer 7 wat plastic betreft.
Op zoek gegaan in huis naar al het plastic dat het nummer 7 draagt om mijn projectje te kunnen afwerken.
Nadat ik al het plastic had gevonden (achterkant van een stuk lcd scherm enzo..) heb ik mijn soldeerbout boven gehaald en het frame en vorm van de touchscreen erin gelast.
Dan een pot vezelplamuur gekocht en alles goed ingestreken en dan schuren & schuren. Nadien fijne pot plamuurpasta gekocht en schuren & schuren.
Dan de grove schuurlijntjes opgevuld met spuitplamuur en schuren & schuren, dan de primer erover en nat schuren.
Ik heb veel moeten schuren maar ik ben blij met het resultaat!
Verleden jaar November heb ik een volledig (voorheen enkel de voorkant) schroefkitje laten plaatsen en vandaag heb ik beemy wat dichter tegen de grond geplaatst.
Naar beneden schroeven ging vrij simpel, al had ik bang dat het zout enzo zijn werk wel zou gedaan hebben.
Dacht dat ik al heel dicht tegen de grond zou hangen maar er kan precies toch nog iets bij
Mijn beige halflederen interieur was aan vervanging toe en ik heb een electrisch zwart interieur gekocht voor een appel en een ei.
Na wat HEEL veel gelezen te hebben heb ik mijn manuele zetels naar electrisch kunnen omvormen.
Vervolgens heb ik mijn lijsten bekleed met 3M-Dinoc (deurlijsten vooraan moeten nog gedaan worden).
SMG stuur gekocht en bekleed.
Ik was mijn cassette speler kotsbeu en wou mijn IPOD aansluiten op de radio, dat ging natuurlijk niet en een aftermarket radio plaatsen was niet mooi.
Dus gezocht naar een business cd speler van na 09-2003, kwam op marktplaats één tegen voor 35 euro, de cdspeler was stuk stond in de ad.
Maakte niets uit voor mij omdat ik enkel de AUX nodig had.
Radio hier aangekomen en cd werkte perfect? Dan een AUX kabel gemaakt en niets van geluid.
Ondertussen al een AUX-IN kabel besteld via ebay maar kon niet wachten en terug een aux-in proberen te solderen maar deze keer met weerstandjes.
Ik had geluid
Aangezien een IPOD ook maar beperkt is wat opslag betreft was ik verder gaan zoeken en het moest een carpc worden.
De asbak leek mij een goed begin, ik rook toch niet meer dus kon ik deze wel slopen.
De asbak is uit ABS gemaakt en ABS staat voor het nummer 7 wat plastic betreft.
Op zoek gegaan in huis naar al het plastic dat het nummer 7 draagt om mijn projectje te kunnen afwerken.
Nadat ik al het plastic had gevonden (achterkant van een stuk lcd scherm enzo..) heb ik mijn soldeerbout boven gehaald en het frame en vorm van de touchscreen erin gelast.
Dan een pot vezelplamuur gekocht en alles goed ingestreken en dan schuren & schuren. Nadien fijne pot plamuurpasta gekocht en schuren & schuren.
Dan de grove schuurlijntjes opgevuld met spuitplamuur en schuren & schuren, dan de primer erover en nat schuren.
Ik heb veel moeten schuren maar ik ben blij met het resultaat!
Laatst gewijzigd door Marble op 21 mar 2010, 02:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou graag jullie menig willen horen over het volgende. Ik wil me LED lichten achteraan aanschaffen, zou ik kiezen voor de smoked of de gewone versie.
Is smoked steeds aftermarket of hebben ze die ook in OEM?
Thanks
Is smoked steeds aftermarket of hebben ze die ook in OEM?
Thanks
Ik zou voor smoked gaan, maar geen idee of je die oem kan krijgen.
Misschien dat realoem.com je meer kan vertellen ??
Dat frame ziet er echt heel netjes uit.
Petje af hoor :~
Misschien dat realoem.com je meer kan vertellen ??
Dat frame ziet er echt heel netjes uit.
Petje af hoor :~
Prachtige coupe
En alles zeer netjes ingebouwd
En alles zeer netjes ingebouwd
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i