- Zijn de aftermarket M-tech 2 bumpers van Bimmerproducts oké?
- Zijn er ook aftermarket achterbumpers voor een Touring? Gezien ze op bijvoorbeeld Marktplaats of eBay amper of niet te vinden zijn. En als ze al te vinden zijn, hebben ze vaak ook nog schade.
- Vinden jullie het kunnen dat er slechts één M-bumper gemonteerd is? Vind de achterbumper van m’n Touring eigenlijk wel oké, dus zou er ook geen probleem mee hebben om bijvoorbeeld eerst alleen de aftermarket voorbumper te plaatsen, en gewoon af te wachten tot er een keer een origineel M-pakket voor een Touring voorbij komt. Moet van het voorjaar toch een spatbord laten spuiten, dus dan kunnen ze ook meteen de bumper meenemen. Weet dat het vooral m’n eigen mening is die telt, maar wil niet voor gek verklaard worden eigenlijk.
Meningen gevraagd: deels M-pakket
Meningen gevraagd: deels M-pakket
Alright. Ik ben de laatste tijd steeds harder aan het twijfelen om een M-pakket te kopen. Alleen zit ik met een aantal dilemma’s:
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Re: Meningen gevraagd: deels M-pakket
Ik heb met hetzelfde dilema gezeten voor mijn Touring.
Persoonlijk zou ik MP gewoon in de gate houden voor een OEM set. Ik heb die van mij toen voor €300 kunnen kopen rondom. Ja hij was niet de netste meer maar bij een leuke spuiter kom je er wel uit.
Ik weet zeker dat wanneer jij een volledige set erop hebt dat je er geen spijt van gaat krijgen! De skirts en achterbumper maken het plaatje gewoon af.
Persoonlijk zou ik MP gewoon in de gate houden voor een OEM set. Ik heb die van mij toen voor €300 kunnen kopen rondom. Ja hij was niet de netste meer maar bij een leuke spuiter kom je er wel uit.
Ik weet zeker dat wanneer jij een volledige set erop hebt dat je er geen spijt van gaat krijgen! De skirts en achterbumper maken het plaatje gewoon af.
Ja, da's dus ook waar ik een beetje bang voor ben haha. Alleen, zie maar eens een enigzins nette bumperset te vinden voor een Touring. Haast niet te doen, die dingen zijn fucking zeldzaam haha.
Oh, en moet natuurlijk ook nog een andere diffusor kopen in verband met m'n afneembare trekhaak.
Oh, en moet natuurlijk ook nog een andere diffusor kopen in verband met m'n afneembare trekhaak.
Geduld en er komt er vanzelf 1 voorbij!
Tja, da's m'n zwakke punt hahaha. Heb jij hem toen al in kleur gekocht?
Ik kwam hem toevallig tegen in de juiste kleur ja, Maar de side skirts en voorbumper zijn opnieuw gespoten.
- dirkfraterman
Ik heb zelf de M-tech 2 imitatie voorbumper van BimmerProducts op mijn cabrio. Qua pasvorm vind ik dat deze voor 95% prima is. Het kan aan deze specifieke bumper liggen, maar het past nét niet perfect. Scheelt misschien 2 mm, maar de hoekjes sluiten net niet mooi aan.
Ik heb alleen de voorbumper, niet de skirts en de achterbumper. Ik vind t wel mooi lijken zo, wel sportief maar niet uitbundig. Maar dat is persoonlijke smaak. Ik denk zelf dat alleen een voorbumper op een Touring niet heel mooi is. In mijn ogen lijkt de auto dan “niet af”.
Volgens mij ben jij iemand die het, net als ik, echt goed en (het liefst) origineel wil hebben op de auto (als ik de berichten uit jouw showroom lees). Als je een M-pakket wil, zou ik gaan voor een originele als ik jou was. Dat maakt het plaatje compleet en het onderscheid je van de rest.
Ik heb alleen de voorbumper, niet de skirts en de achterbumper. Ik vind t wel mooi lijken zo, wel sportief maar niet uitbundig. Maar dat is persoonlijke smaak. Ik denk zelf dat alleen een voorbumper op een Touring niet heel mooi is. In mijn ogen lijkt de auto dan “niet af”.
Volgens mij ben jij iemand die het, net als ik, echt goed en (het liefst) origineel wil hebben op de auto (als ik de berichten uit jouw showroom lees). Als je een M-pakket wil, zou ik gaan voor een originele als ik jou was. Dat maakt het plaatje compleet en het onderscheid je van de rest.
Ik zou persoonlijk nooit aftermarket m pakket doen. Niet best voor de verkoop ook, iedereen gaat meteen uit van een schadebak. Helemaal als je alleen een m voorbumper hebt. Blijft jammer dat je een m pakket ziet en dan platte stoelen en een non-m stuur en pook. Ik weet het niet, niet mijn ding. Maar aan de andere kant, lekker sleutelen aan je auto is ook wel weer leuk dus wat dat betreft maak je het wel je eigen auto...
Alpina B3 Biturbo Touring Allrad 2013
BMW 335i Touring 2015 - verkocht
BMW 320i Touring 2015 - verkocht
BMW 328i Touring 2012 - verkocht
BMW 123d Coupe 2008 - verkocht
Honda S2000 2001 - verkocht
Renault Clio RS 2001 - verkocht
BMW 335i Touring 2015 - verkocht
BMW 320i Touring 2015 - verkocht
BMW 328i Touring 2012 - verkocht
BMW 123d Coupe 2008 - verkocht
Honda S2000 2001 - verkocht
Renault Clio RS 2001 - verkocht
Compleet en origineel !
Ik zou nooit imitatie of een half pakket nemen
Ik zou nooit imitatie of een half pakket nemen
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Zolang je kan aantonen dat het gemonteerd is omdat je het mooier vind zal de waarde echt niet minder worden bij de verkoop.
Dan is het puntje schadebak ook meteen weg.
Dan is het puntje schadebak ook meteen weg.
Of helemaal, of helemaal niet. Zeker met de wielen die je onder je touring heb zou ik voor een pakket rondom gaan. Ik zal mijn mening over (de service en klantvriendelijkheid van) BimmerProducts niet te luid ventileren, maar als ik het ergens anders vandaan zou kunnen halen zou ik dat sowieso doen. 

||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

“Hear hear”

Ik vind het arrogante, vervelende en vooral onvriendelijke mensen die voornamelijk goedkope niet passende troep verkopen. 

||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||