Oplossing bekerhouder E6x
Oplossing bekerhouder E6x
Beste Leden,
Al is het niet mijn bedoeling om iets te verkopen/aan te moedigen wil ik toch even wat kwijt.
Wellicht ten overvloede maar voor mij was dit een leuke oplossing op mijn non bekerhouder e60.
Ik heb via de site van marxperformance in duitsland hun OEM lijkende bekerhouder besteld voor de e60 die zonder het boren van gaten etc een toch redelijk OEM uitstraling geeft.
ik stuur even een voorbeeldje van hoe het er mogelijk uit gaat zien gezien ik het nog niet binnen heb.
Als ik hem binnen heb stuur ik foto's en deel mijn ervaring!
Groeten,
Danny
Al is het niet mijn bedoeling om iets te verkopen/aan te moedigen wil ik toch even wat kwijt.
Wellicht ten overvloede maar voor mij was dit een leuke oplossing op mijn non bekerhouder e60.
Ik heb via de site van marxperformance in duitsland hun OEM lijkende bekerhouder besteld voor de e60 die zonder het boren van gaten etc een toch redelijk OEM uitstraling geeft.
ik stuur even een voorbeeldje van hoe het er mogelijk uit gaat zien gezien ik het nog niet binnen heb.
Als ik hem binnen heb stuur ik foto's en deel mijn ervaring!
Groeten,
Danny
Re: Oplossing bekerhouder E6x
Gisteren een tijdje niet Danny. Later wel weer.
Ja, zie 'm nu ook! Zeker een mooie oplossing.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
525d E61 2007 pre-LCI
Je kunt altijd nog proberen een dashboard met bekerhouders voor de E6X op de kop te tikken en er een leuk project van maken
Dat is wel een next level oplossing voor mij Edward
Kost je wat uurtjes, maar is goed te doen.