Angel eye vervangen
-
Angel eye vervangen
Beste leden,
Aantal vragen nav doorgebrande angel eye.
Moet de gehele koplamp los om deze te vervangen?
Is deze gewoon te vervangen door led angel eyes, zie foto? Er staat wel bij dat hij passend is tot bouwj 2007, heeft dit te maken met wattage oid?
Groet,Hakiem
Aantal vragen nav doorgebrande angel eye.
Moet de gehele koplamp los om deze te vervangen?
Is deze gewoon te vervangen door led angel eyes, zie foto? Er staat wel bij dat hij passend is tot bouwj 2007, heeft dit te maken met wattage oid?
Groet,Hakiem
523i E61 2010 Carbonzwart
Re: Angel eye vervangen
Tot 2007 dan is dit voor een pre-LCI en past deze niet op de jouwe.
Je moet echt die nemen, voor jouw wagen. DE E61 heeft niet minder als 6 verschillende koplampen (Halogeen, Xenon gewoon, Xenon adaptive) en dit voor de pre-LCI en LCI.
Je moet echt die nemen, voor jouw wagen. DE E61 heeft niet minder als 6 verschillende koplampen (Halogeen, Xenon gewoon, Xenon adaptive) en dit voor de pre-LCI en LCI.
525d E61 2007 pre-LCI
-
jij hebt idd een LCI. Als deze Xenon koplampen heeft heb je H8 angel eyes.
525d E61 2007 pre-LCI
-
Betekend dit dat de angel eye geen aparte lampjes hebben maar dat de H8 de dimlicht en angel eye verlicht? Nee toch, want dimlicht doet het wel maar binnenste angel eye niet.
Weet dus niet hoe het zit bij LCI modellen, maar ik heb pre LCI en heb ze vervangen voor Led, wat wel echt een stuk mooier is.
Als je net zoals ik 5 keer de koplamp eruit hebt gehaald (wat nodig is om lampen te vervangen en het sowieso een stuk makkelijker maakt) is het een klusje van 2 minuten.
Als je net zoals ik 5 keer de koplamp eruit hebt gehaald (wat nodig is om lampen te vervangen en het sowieso een stuk makkelijker maakt) is het een klusje van 2 minuten.
BMW E60 530 2004
CCC Idrive
CCC Idrive
-
Beste leden,
Sorry foutje, L Angel eyes doen het helemaal niet maar dimlicht wel.
Sorry foutje, L Angel eyes doen het helemaal niet maar dimlicht wel.
Zoals reeds verteld is het lampje van de angel eyes bij een LCI wagen met xenon verlichting een H8 lampje. Heeft niks met dimlicht te maken. Een wagen met xenon verlichting heeft xenon lampjes (D1s of D2s) als dimlicht.Hakiem Thakoeri schreef: ↑17 mar 2021, 19:04 Betekend dit dat de angel eye geen aparte lampjes hebben maar dat de H8 de dimlicht en angel eye verlicht? Nee toch, want dimlicht doet het wel maar binnenste angel eye niet.
Heb je nu Xenon verlichting op je wagen of niet ?? Dit heb je nooit duidelijk gemaakt.
Zolang je niet duidelijk maakt welke koplampen jouw wagen heeft. Kan ik je niet helpen wat je nu nodig hebt, ik heb geen kristallen bol .
525d E61 2007 pre-LCI
-
Snap er niks meer van "H8 Xenon Angel eyes" ?? Kan je wat duidelijker zijn ?
Angel eyes zijn je parkeer lichten, dimichten zijn Xenon's als je wagen tenminste xenon verlichting heeft.
Angel eyes zijn je parkeer lichten, dimichten zijn Xenon's als je wagen tenminste xenon verlichting heeft.
525d E61 2007 pre-LCI
-
Euhm ik probeer je alleen te helpen hoor, je zegt letterlijk "H8 Xenon Angel eyes". Wat wil je dat ik daavan maak ?
525d E61 2007 pre-LCI
-
lol, zo had ik het niet begrepen. Is alles je nu eigenlijk duidelijk ?
525d E61 2007 pre-LCI
-
Jaja alles duidelijk nu.
Een ieder dank voor uitleg en tips.
Vriendelijke groet,
Hakiem
Een ieder dank voor uitleg en tips.
Vriendelijke groet,
Hakiem