Leonardo, E39 520i touring

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
nickelchrome39

Leonardo, E39 520i touring

Bericht door nickelchrome39 » 13 apr 2021, 01:35

Beste bimmer-leden,

Aangenaam, mijn naam is Leonardo en sinds een maand ongeveer ben ik eigenaar geworden van mijn eerste BMW. Een 5-serie E39 touring 520i. Ik ben heel blij met deze aankoop en dat ik in een BMW kan rijden. Ik zocht een tweedehands auto, met veel ruimte en vooral comfortabel om te rijden, ook voor de lange afstanden. Toen ik deze model tegen kwam was ik meteen verkocht en na een proefrit had ik geen twijfels meer. Uit enthousiasme hebben mijn vrouw en ik een bijnaam gekozen: nickel chrome. "C’est nickel chrome!" is een franse uitdrukking om goedkeuring en vreugde te tonen bij een handeling die perfect verliep of wanneer een object perfect schoon of in zeer goede staat is :)

Wat spreekt me het meest aan? De koplampen, de tint van de carrosserie, de tijdloze lijnen, de brommende 6-cilinders, de achterwielaandrijving, wegligging en sportieve prestaties. Maar net als alle auto eigenaren die op hun auto verliefd zijn geraakt, er is nog veel meer...

Waarom ben ik lid geworden van Bimmer Portal? Via deze weg wil ik meer te weten te komen over de E39, nuttige onderhoudstips en ervaringen uitwisselen, etc. Ik zocht al een paar informatie en toen ik ging googlen kwam ik op deze forum terecht. Ik kon meteen vinden wat ik zocht en kreeg de impressie dat het een actieve en vriendelijke forum is. Bij deze post ik een paar foto's van nickel chrome :)

Groeten en veel rijplezier!

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Leen op 21 apr 2021, 12:18, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: topic titel aangepast aan forum format.

Leen
BimmerPortal Team

Re: Angenaam!

Bericht door Leen » 13 apr 2021, 16:02

Welkom hier bij het forum Leonardo!

Heel veel plezier en veilige kilometers met de E39 :duim:
Lexus RX450h President Line

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”