hi, ik heb een BMW E46 cabrio 325i uit 2003 met volledig electrische kap. Nu sluit de afdekkap van het dak niet meer; de vergrendeling van het opbervak werkt niet. Ondertussen is vervangen: Pomp, zke, aandrijving opbergvak, cabriomodule , helaas zonder resultaat.
Wie kan mij in de goede richting helpen om dit probleem op te lossen? Dank voor de tips alvast !
cabrio afdekklep / verdekkap vergrendeld niet
-
Re: cabrio afdekklep / verdekkap vergrendeld niet
kijken of je informatie/kennis over werking systeem kunt bemachtigen.
tevens uitlezen en live data bekijekn waar je kunt beginnen.
misschien kan iemand je wel helpen met de info die je zoekt...(ik begin er niet zo snel meer aan bij passanten)
tevens uitlezen en live data bekijekn waar je kunt beginnen.
misschien kan iemand je wel helpen met de info die je zoekt...(ik begin er niet zo snel meer aan bij passanten)
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
-
BMW525i2003 schreef: ↑23 mei 2021, 07:47 hi, ik heb een BMW E46 cabrio 325i uit 2003 met volledig electrische kap. Nu sluit de afdekkap van het dak niet meer; de vergrendeling van het opbervak werkt niet. Ondertussen is vervangen: Pomp, zke, aandrijving opbergvak, cabriomodule , helaas zonder resultaat.
Update: Na verder testen / onderzoek blijkt de aandrijving van de grendeling geen signaal te krijgen. Als ik ik eea handmatig bypass werkt die wel, maar dus niet zonder bypass; dus de motor wordt niet aangestuurd. Dat is het probleem
Wie kan mij in de goede richting helpen om dit probleem op te lossen? Dank voor de tips alvast !
Het internet is je vriend 
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... on-t-close
Probeer een bentley repair manual te bemachtigen, dat was en is mijn grote vriend met mijn vorige E36 cabrio en huidige E46 cabrio.
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... on-t-close
Probeer een bentley repair manual te bemachtigen, dat was en is mijn grote vriend met mijn vorige E36 cabrio en huidige E46 cabrio.
Huidig: E46 330Ci cabriolet / S1000R
-
Dank! Ook ik heb uiteraard het internet afgestruind naar oplossingen, maar die gingen vooral over storingen NA die motor die eea moet vergrendelen. Ik zoek dus nu naar een wire diagram oid van de aansturing van die motor; de draadjes en schakelaars voor de motor. Want daar gaat iets mis.
Laatst gewijzigd door Leen op 26 mei 2021, 08:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan.
Reden: Quote verwijderd. Quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan.
Dat zal een moeilijke speurtocht worden. De meeste kans maak je op Duitse en USA bmw forums.
Huidig: E46 330Ci cabriolet / S1000R