Op de Ring is het super. Qua meekomen is het natuurlijk wel relatief tegen wie je het op neemt, maar moet zeggen dat onze diesel powahhh het goed doet! Dat directe koppel is echt heerlijk. Zeker in het gedeelte waar de snelheden niet zo hoog zijn probeer ik wel hard te gaan, echter op de rechte stukken en de bochten met hele hoge snelheden haak ik af puur omdat ik het risico niet wil nemen dat ik op hoge snelheid moet corrigeren en dat het me niet lukt om de auto op te vangen. Moet uiteindelijk ook gewoon weer naar huis kunnen natuurlijk
![smile :P](./images/smilies/puh2.gif)
Op lage snelheid kan het uiteraard ook goed mis gaan, maar de grenzen op lagere snelheid vind ik wat makkelijker aan te voelen.
Mijn eerste keer Ring heb ik gedaan door daar een auto te huren. Een instructeur van hun ging toen mee (krijg je ook 50% korting op je eigen risico
![Clown :+](./images/smilies/clown.gif)
) en dat gaf mij het vertrouwen om later met mijn eigen auto te gaan. En vooral het uit je hoofd proberen te leren want er zijn heel veel bochten (veel gamen
![smile :P](./images/smilies/puh2.gif)
)
En niet te vergeten, 's avonds bij thuiskomst op racetracker.de zoeken naar foto's van je eigen auto
![kwijl :kwijl:](./images/smilies/kwijl.gif)
Ik zie dat ik (volgens mij) achter een andere forumgebruiker van hier heb aangereden op de Ring, Witje. Kan helaas de grote foto niet meer opvragen omdat ie er niet meer op staat.
Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn met de nieuwe veren, nog 4 dagen en dan gaan ze eronder!
![:driving: :driving:](./images/smilies/smiley_driving.gif)