Michael_E39_530i Voorstellen ex-Mercedes rijder, het licht gezien??
-
Michael_E39_530i Voorstellen ex-Mercedes rijder, het licht gezien??
Hallo iedereen,
Ik ben Michael (27 jaar), heb in het verleden eigenlijk altijd Mercedes-Benz gereden (o.a. '96 C36 Amg '04 E500 'CLK Carlsson 6.0 V8)
Onlangs ben ik verhuisd en heb ik de duurste aankoop van mijn nog jonge leven tot nu toe verricht (3x raden wat ).
Altijd al eens graag zelf een BMW willen hebben met name vanwage het rijderskarakter en de styling.
Auto's zie ik los van hun merk, als car guy moet je het helemaal een keer proberen (er zijn uitzonderingen uiteraard, zo vind ikzelf audi dan weer niks).
Affijn lang verhaal, graag wilde ik een E39 proberen en dan toch het liefst de inlijn zes gekoppeld aan een handbak.
Dat bleek voor de 530 lastiger te zijn dan ik in eerste instantie gedacht had.
Afgelopen zaterdag een oxford groene sedan kunnen kopen op 19 inch (immitatie Alpina velgen).
Tot nu toe bevalt dit super!
Het plan is om minpuntjes aan de auto aan te pakken en ervoor te zorgen dat deze E39 nog lang meekan.
Ik heb zo een voorgevoel dat dit de start van een nieuwe liefde is
Op het forum hoop ik veel te leren van jullie tips en trics.
Zelf sleutel ik nauwelijks, gezien ik enkel basic skills beheers en een gronisch gebrek aan tijd.
Als jullie iets over mij willen weten hoor ik dat graag.
Ik ben Michael (27 jaar), heb in het verleden eigenlijk altijd Mercedes-Benz gereden (o.a. '96 C36 Amg '04 E500 'CLK Carlsson 6.0 V8)
Onlangs ben ik verhuisd en heb ik de duurste aankoop van mijn nog jonge leven tot nu toe verricht (3x raden wat ).
Altijd al eens graag zelf een BMW willen hebben met name vanwage het rijderskarakter en de styling.
Auto's zie ik los van hun merk, als car guy moet je het helemaal een keer proberen (er zijn uitzonderingen uiteraard, zo vind ikzelf audi dan weer niks).
Affijn lang verhaal, graag wilde ik een E39 proberen en dan toch het liefst de inlijn zes gekoppeld aan een handbak.
Dat bleek voor de 530 lastiger te zijn dan ik in eerste instantie gedacht had.
Afgelopen zaterdag een oxford groene sedan kunnen kopen op 19 inch (immitatie Alpina velgen).
Tot nu toe bevalt dit super!
Het plan is om minpuntjes aan de auto aan te pakken en ervoor te zorgen dat deze E39 nog lang meekan.
Ik heb zo een voorgevoel dat dit de start van een nieuwe liefde is
Op het forum hoop ik veel te leren van jullie tips en trics.
Zelf sleutel ik nauwelijks, gezien ik enkel basic skills beheers en een gronisch gebrek aan tijd.
Als jullie iets over mij willen weten hoor ik dat graag.
Re: Michael_E39_530i Voorstellen ex-Mercedes rijder, het licht gezien??
Welkom Michael!
Helemaal met je eens, alles moet geprobeerd worden. En Audi, toevallig afgelopen week nog geroepen dat ik pas Audi ga rijden als Pasen en Pinksteren op één dag vallen. Vind het zelf ook helemaal niets.
Verder ben ik wel benieuwd naar wat plaatjes van de E39. Zeker in Oxford Grün blijft het een prachtige verschijning.
Anyways, veel plezier met je nieuwe aanwinst en houd ons op de hoogte!
Helemaal met je eens, alles moet geprobeerd worden. En Audi, toevallig afgelopen week nog geroepen dat ik pas Audi ga rijden als Pasen en Pinksteren op één dag vallen. Vind het zelf ook helemaal niets.
Verder ben ik wel benieuwd naar wat plaatjes van de E39. Zeker in Oxford Grün blijft het een prachtige verschijning.
Anyways, veel plezier met je nieuwe aanwinst en houd ons op de hoogte!
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Welkom
1996-2000 E30 316i
2000-2005 E34 520i
2005-2021 E36 323ti
2021- X3 F25 Xdrive35i
2000-2005 E34 520i
2005-2021 E36 323ti
2021- X3 F25 Xdrive35i
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Michael,
Wijsheid komt met de jaren
Goed dat je bent overgestapt naar een echt merk
Foto´s van je E39 zien we hier graag
Wijsheid komt met de jaren
Goed dat je bent overgestapt naar een echt merk
Foto´s van je E39 zien we hier graag
Welkom hier bij het forum!
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
-
Dank voor het welkom. Zal later een logboek aanmaken. Ik wilde een foto toevoegen maar krijg de melding dat het bijlagenlimiet van het forum is bereikt.
-
Welkom Michael,
Zelf heb ik ooit de E39 528i automaat gereden, ik weet ongeveer wat je meemaakt.
Veel succes en rijplezier met jou E39
Zelf heb ik ooit de E39 528i automaat gereden, ik weet ongeveer wat je meemaakt.
Veel succes en rijplezier met jou E39
- mieske90
- BimmerPortal Team
Onder je type vlak staat een knop "Add image to post" via daar kun je het beste foto's toevoegenMichael_E39_530i schreef: ↑16 aug 2021, 19:55 Dank voor het welkom. Zal later een logboek aanmaken. Ik wilde een foto toevoegen maar krijg de melding dat het bijlagenlimiet van het forum is bereikt.