Hallo allen,
We hebben een E88 en normaal gesproken gaat de verlichting aan als ik de auto ontgrendel. Ik heb blijkbaar iets gereset waardoor dat nu niet meer gebeurt. Wie kan mij helpen met hoe ik dit terug kan zetten? Alvast bedankt.
Groet,
Wing
Verlichting aan bij ontgrendelen
Verlichting aan bij ontgrendelen
F31 320DA en E88 120i cabrio
Re: Verlichting aan bij ontgrendelen
En je accu is nog goed? Vaak worden dit soort ingen uitgeschakeld bij een slechte accu. Nou ja, slecht is het verkeerde woord. Niet voldoende opgeladen accu dan Ook spiegelverwarming, achterruitverwarming, et cetera wordt dan ook vaak uitgeschakeld. Niet allemaal tegelijk, maar langzamerhand wordt er steeds meer uitgeschakeld. En anders moet je even je iDrive nalopen.
- ErikvdPerk
Wat Edward zegt, in je iDrive even kijken, en anders ik heb een E90 en moet mijn lichtschakelaar op auto zetten of aan, Dan werkt mijn welkom verlichting wel of niet.
Bedankt mannen. Ik vermoed dat het dan komt doordat het systeem nu een storing heeft vanwege het ontbreken van de slijtagesensor. Dat wordt aanstaande maandag gemonteerd waarna het gereset wordt. Wellicht is het probleem dan ook weg. We wachten het even af.
Die link kan ik even niet leggen... wat heeft een slijtagesensor met je welcomelights te maken? Helemaal niets. Misschien dat een reset van foutmeldingen sowieso helpt, maar de vervanging van een slijtagesensor zal het licht niet aan laten gaan
Kan ik ook niet direct leggen hoor ;-). Ik weet alleen wel dat, als er een storing in het systeem zit, dat bijvoorbeeld de start/stop functie ook uitgeschakeld wordt. De slijtage-indicator is weer geplaatst en het systeem is gereset. En nu doet de verlichting het ook weer bij het ontgrendelen van de auto. Voor de zekerheid hebben we wel alle systemen laten controleren en laten resetten.
Bedankt voor het meedenken iig.
Bedankt voor het meedenken iig.