airco verdamper reparatie E46
airco verdamper reparatie E46
Hallo,
Mijn airco is sinds kort kapot en daarvoor ben ik naar de garage geweest. Daar hebben ze de condensor en de aircopomp vervangen, maar helaas was dat niet alles. Omdat ze pas later tot de conclusie gekomen zijn dat de airco verdamper bij de kachel in het dashboard ook lek is, krijg ik nu het geld van de arbeidsuren voor de eerdere reparatie terug, maar mijn airco werkt nog steeds niet. Mijn vraag is nu: Is dit een goed idee om te laten vervangen, aangezien het best een dure reparatie lijkt, en kan ik hem anders zelf proberen te vervangen zonder dat ik heel veel sleutelervaring heb?
Mijn auto is een E46 325 coupe uit 2002.
Mijn airco is sinds kort kapot en daarvoor ben ik naar de garage geweest. Daar hebben ze de condensor en de aircopomp vervangen, maar helaas was dat niet alles. Omdat ze pas later tot de conclusie gekomen zijn dat de airco verdamper bij de kachel in het dashboard ook lek is, krijg ik nu het geld van de arbeidsuren voor de eerdere reparatie terug, maar mijn airco werkt nog steeds niet. Mijn vraag is nu: Is dit een goed idee om te laten vervangen, aangezien het best een dure reparatie lijkt, en kan ik hem anders zelf proberen te vervangen zonder dat ik heel veel sleutelervaring heb?
Mijn auto is een E46 325 coupe uit 2002.
Re: airco verdamper reparatie E46
Dat kan je beter laten doen.
Wat is de offerte om dit te laten vervangen?
Wat is de offerte om dit te laten vervangen?
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Tsja, is dat te doen.....
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... WxwVZOVlak
Kijk en oordeel zelf.
Succes,
Rob
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... WxwVZOVlak
Kijk en oordeel zelf.
Succes,
Rob
-
Ik lees zeer goede reviews van Auto Airco Revisie G&C (Enschede). Heb zelf een aircopomp die wat begint te zingen en ga het tegen die tijd zeker bij hun laten fixen. Werd telefonisch heel zorgvuldig te woord gestaan en ben daarna direct teruggebeld, dat voelde erg goed moet ik zeggen. Misschien iets om ook even te checken
Ik kan het wel vervangen.
Enschede is net iets te ver rijden voor mij helaasNulkommavierbar schreef: ↑20 mei 2022, 23:09 Ik lees zeer goede reviews van Auto Airco Revisie G&C (Enschede). Heb zelf een aircopomp die wat begint te zingen en ga het tegen die tijd zeker bij hun laten fixen. Werd telefonisch heel zorgvuldig te woord gestaan en ben daarna direct teruggebeld, dat voelde erg goed moet ik zeggen. Misschien iets om ook even te checken
Stuur mij even een mailtje (info@seeitconsultancy.com) met je chassisnummer.
Je moet eerst voor jezelf duidelijk hebben of je een werkende airco wilt hebben.
Je moet eerst voor jezelf duidelijk hebben of je een werkende airco wilt hebben.