Hallo iedereen, na vele e30's de afgelopen 10 jaar ben ik niet zo lang geleden overgestapt naar een 330i Touring uit 2002. Origineel Zwitserse auto met wat leuke (individual) opties af fabriek. Wel de nodige km's (246k and counting) maar roestvrij en aantoonbaar goed onderhouden. Zelf al veel (laten) doen de afgelopen maanden. Beurtje uiteraard, inclusief bakolie, maar ook wat slijtagedelen (oa nieuwe schijven/blokken) en een lijstje met preventieve zaken aan het aflopen (disa, vario, expansievat etc). Het idee is de auto minimaal 5 jaar/50k dagelijks te gaan gebruiken. Ook rustig de auto aan mijn eigen voorkeuren aan het aanpassen; de 18" style 189's die eronder zaten vervangen door een setje gebruikte style 68's, de dakrails verwijderd (zoek nog een setje originele non-dakrail regengootstrips, liefst in Saphyr, mocht iemand iets weten..), een gebruikt M stuur gemonteerd, de alu trim vervangen voor hout, een short m pook gemonteerd etc. Ik hoop hier eea aan kennis op te doen, wellicht wat tips te vinden, en ben daarnaast nog op zoek naar een ander interieur. Mijn auto heeft af fabriek een manueel bediend zwart Montana leren sportinterieur, maar icm met het af fabriek geleverde individual sonnenschutsglas en de zwarte hemel is het me allemaal wat te donker van binnen. Het liefst zou ik een wat 'gek' interieur vinden, zoals een zimt 'special edition' interieur, een kiwi of brombeer nappa interieur, Arizona Sun, kiesel Grau Chameleon, zo iets dergelijks. In ieder geval zijn sportstoelen daarbij een must, en een -minimaal- redelijke staat. Ruil met mijn interieur (eventueel met bijbetaling van mijn kant) is daarbij ook zeker een optie. Dus mocht iemand iets hebben/weten, alle tips worden gewaardeerd. Ik overweeg ook het sonnenschutzglas te vervangen voor regulier getint, een ruil met regulier glas sta ik daarom ook voor open, mocht iemand op zoek zijn naar de donkere achterbeglazing. Tot slot ben ik nog op zoek naar een garage in de regio Amsterdam met veel specifieke e46 kennis, alle tips zijn welkom.