Klotsend geluid rechtsachter
Klotsend geluid rechtsachter
Hallo allemaal,
Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een 530i en ben ontzettend tevreden. Alleen hoor ik een klotsend geluid als ik abrupte bewegingen maak of kort gas geef. Wat zou dit kunnen zijn? Is het de brandstoftank? En zo ja, zou ie dat geluid moeten maken? Of kan het ook bijvoorbeeld water zijn wat ergens is blijven staan? De auto heeft namelijk een panoramadak.
Graag hoor ik of iemand hier ervaring mee heeft.
Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een 530i en ben ontzettend tevreden. Alleen hoor ik een klotsend geluid als ik abrupte bewegingen maak of kort gas geef. Wat zou dit kunnen zijn? Is het de brandstoftank? En zo ja, zou ie dat geluid moeten maken? Of kan het ook bijvoorbeeld water zijn wat ergens is blijven staan? De auto heeft namelijk een panoramadak.
Graag hoor ik of iemand hier ervaring mee heeft.
Re: Klotsend geluid rechtsachter
Water in de reservewiel ruimte in de koffer een een bekend probleem. Zo snel mogelijk verhelpen voor de modules in koffer stuk gaan.
525d E61 2007 pre-LCI
Het gaat om een BMW E60 530i. Deze hebben ook het probleem met water bij het reservewiel?
Meen ook dat het een e61 kwaal was...maar dat hoeft niks te zeggen.
Panorama dak is eenmaal aanwezig en afvoeren lopen eenmaal over de A en/of C(D afh van uitvoering) stijl...
het is volgens mij ook een onderhouds aspect waar nauwelijks bij stil gestaan wordt...(net als rotzooi/afvoeren onder de ruitenwisser gedeeltes....
Panorama dak is eenmaal aanwezig en afvoeren lopen eenmaal over de A en/of C(D afh van uitvoering) stijl...
het is volgens mij ook een onderhouds aspect waar nauwelijks bij stil gestaan wordt...(net als rotzooi/afvoeren onder de ruitenwisser gedeeltes....
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
-
ben er zelf eens achter gekomen dat er water kan blijven staan in de accubak (rechts achterin de kofferbak) er zit daar een rubberen plug die je eruit kan trekken en dan loopt het water weg
Geen water in een van de deuren ??
Heb ik gehad in de achterdeur ,waren de afwateringsgaatjes dicht hoorde het ook klotsen.
Gr.Joop
Heb ik gehad in de achterdeur ,waren de afwateringsgaatjes dicht hoorde het ook klotsen.
Gr.Joop
BMW E39-528I /Sold
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
Panorama dak op een E60 ? Open dak van E60 kan je moeilijk een panorama dak noemen.
525d E61 2007 pre-LCI
Het was inderdaad water in de achterdeur. Rubbertje onder de deur verwijderd en een litertje water weg laten lopen.
Zoals ik dus zei
Ik heb hetzelfde meegemaakt,.. hoorde het klotsen maar wist niet waar vandaan.
Gr.Joop
BMW E39-528I /Sold
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
Heb ik ook gehad. Afwatering bij paravaan defect, water kwam naar binnen bij passagier via dashboard. Afwatering gereinigd, auto laten drogen en klaar.