Apple carplay
Apple carplay
Kan er Apple CarPlay later in de auto worden ingebouwd? Of zijn er van die modules die je in de usb-poort kunt doen??
Re: Apple carplay
Ja, heb ik ook gedaan, Ik had zo'n module bij Amazon besteld en ingebouwd .
Werkt perfect bij mij.
Werkt perfect bij mij.
Als je bij Amazon.de kijkt en bij het zoeken invult, bmw f45 CarPlay dan krijg je die modules tezien, je moet dan alleen goed kijken welke module je nodig hebt. Maar ik geloof ook als je een nieuwer systeem hebt dan kun je dat toch laten programmeren? dacht ik. Met de mijne ging dat niet omdoet die te oud was, daarom die module.
Road Top Wireless Carplay Retrofit Kit Decoder voor BMW NBT System 3 4 5 6 7 Series X1 X3 X4 X5 X6 2012-2016,
Road Top Wireless Carplay Retrofit Kit Decoder voor BMW NBT System 3 4 5 6 7 Series X1 X3 X4 X5 X6 2012-2016,
- psycholander
Als je de "WAY" navigatie in je F45 hebt zitten is er ook een kans dat die origineel is te activeren.
Dat werkt altijd beter dan de externe Chinese kastjes...
BMW G31 530i
www.bimmercodes.nl
www.bimmercodes.nl
BimmerCode
Hoe weet je dat je een way navigatie hebt ??
Hoe weet je dat je een way navigatie hebt ??
Hoe weleer je of je een way navigatie hebt ??psycholander schreef: ↑01 aug 2022, 15:21 Als je de "WAY" navigatie in je F45 hebt zitten is er ook een kans dat die origineel is te activeren.
Ga naar de versie van de navigatie map daar staat wat je hebt evt. upload de foto hier.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||