Condens in de koplamp controleren en fixen
Re: Condens in de koplamp controleren en fixen
ik heb uiteindelijk de hele lamp (laten) vervangen. Origineel BMW aangezien Hella nergens te krijgen is en er over de hele lengte en hoogte van de lamp inmiddels dikke druppels zaten (eerste constatering van paar druppels was begin november). Pijnlijk puntje, maar goed...beter dat dan ook nog schade op de modules.
Ik heb dus nog een linker koplamp voor F10/F11 LCI liggen ter overname...mocht iemand aan de gang willen met kit
Ik heb dus nog een linker koplamp voor F10/F11 LCI liggen ter overname...mocht iemand aan de gang willen met kit
Als je een beetje handig bent stelt de reparatie niet zoveel voor. Ik heb het zelf gewoon op een droge dag op de oprit gedaan.
- malle pietje
Opzich waar, maar het verwijderen van de oude kit is toch wel echt een serieus rottig karweitje. Heb ze allebei vervangen, probleem natuurlijk fantastisch opgelost en ziet er super fris uit. Maar of ik t nog eens zou doen.....nee dankje.
- Marcel535i
Na een hoop gekloot en mislukt uiteindelijk toch gewoon laten vervangen in Breda voor imitatie voor een normaal bedrag.
Waarom origineel nemen als die toch al niet best zijn.
Nu 3 jaar al plezier van en zien er nog steeds als nieuw uit.
Waarom origineel nemen als die toch al niet best zijn.
Nu 3 jaar al plezier van en zien er nog steeds als nieuw uit.
I was Born to Move Wild .... BMW
Hallo Marcel535i, welke imitatie heb je gekocht? Ik ben op zoek en bomen/bos ;-).
Breda is wss well done xenon
- Marcel535i
Dat is hem inderdaad, beiden vervangen na elkaar (1 jaar tussenpauze) bij deze club en gewoon goed gedaan !
(zeer ruime ervaring denk ik)
- Marcel535i
Marcel535i schreef: ↑18 sep 2024, 13:01Dat is hem inderdaad, beiden vervangen na elkaar (1 jaar tussenpauze) bij deze club gevonden via Marktplaats en gewoon goed gedaan !
(zeer ruime ervaring denk ik)