Ervaring met Protools

Alle tips, trucs en ervaringen met betrekking tot de BMW 3 Serie zijn hier te vinden
E93cabrio2008

Ervaring met Protools

Bericht door E93cabrio2008 » 11 nov 2024, 07:53

Hallo Forem leden,

Ik heb een vraag over Protools en het gebruik ervan. Ik wil een EPKM 3 module in mijn auto zetten met koelerkap en heatsinks
op de IC's die heter dan gemiddeld kunnen worden. Ik lees op arcterminator die de aangepaste EPKM3 modules levert dat een nieuw
module altijd gecodeerd moet worden en een tweedehandse zou het kunnen doen maar aangeraden wordt om het toch te coderen
naar de DME voor de betreffende auto waar die ingebouwd wordt. Ik heb zelf een EPKM 2 module in mijn E93 van 2008 en wil de verbeterde versie de 3 nu inbouwen en aansluiten. Ik moet de licentie van Protools om te coderen nog kopen maar heb wat filmpjes
gezien op youtube en het lijkt heel simpel maar is het dat ook en kan ik zo snel en gemakkelijk het EPKM 3 module dan coderen en dus feitelijk het oude EPKM 2 module overschrijven. Als er iets fout gaat start mijn auto misschien niet meer en kan ik dan makkelijk
weer terug naar de DEFAULT instelling dus de EPKM 2 module weer terugzetten in het slechtst geval?
Wie weet dus veel vasn Protools af en kan mij hier raad geven wat te doen.
Alvast bedankt.

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) DIY: Do It Yourself”