na toch wel heel wat km's probleemloos (buiten regulair onderhoud en natuurlijk kleine defecten)te hebben rond gereden met een E46 (1.9 L ) op gas (ik weet gas is om op te koken haha

oude E46 is geschorst, hij loopt eigenlijk gewoon nog goed , daarbij heb ik nog een e46 coupe staan schnitzer uitgevoerd ook met een (1.9l) dus tja afstand doen van auto's is een beetje lastig haha
(staan nog paar andere autotjes van andere merken ,fiat 600 '71 (ooit gekocht omdat het mijn geboorte jaar was), opel corsa B '98 (oud autotje van mijn pa(rip)) , vw polo 1995 met 102.00 op teller (erfenis van mij oma (rip), die hem nieuw uit de doos gekocht had) dus tja somige dingen blijven sentimenteel
Ben wel vrij handig wat auto's betreft, sleutel dan ook met regelmaat. Ik heb wel vaker gebruik gemaakt van dit forum, om een diagnose te stellen , waar ik bepaalde dingen kon uitsluiten aan de hand van de bevindingen hier op het forum en/of waar je soms precies moet zoeken om bepaald probleem op te lossen. Daar in ieder geval al bedankt voor

Nu toch maar eens aanmelden,
Mijn bmw's gaan toch niet weg en ja de E90 heeft zijn dingetje haha