voorspeakers + tweeters geen geluid

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
BMW071

voorspeakers + tweeters geen geluid

Bericht door BMW071 » 29 mei 2025, 08:03

Hi,

Ik heb een BMW F31, met een standaard base audio pakket. Op marktplaats heb ik een Hifi setje weten te bemachtigen, en deze geinstalleerd. Als eerste de woofers vervangen, hier merkte ik gelijk goed verschil. Toen de speakers in de achterdeuren, ook flink verschil! Hierna de speakers in de voordeuren aangesloten, en op deze speakers ook de tweeters aangesloten (deze had ik er standaard niet inzetten, ook geen versterker). Helaas komt er geen geluid uit de speakers in de voordeuren en ook niet uit de tweeters.. Ik heb via Bimmercode Hifi sound aangezet, voor zover dit verschil zou mogen maken.

Wat zou dit kunnen zijn..... Het aansluiten kan eigenlijk niet fout gaan omdat dit allemaal plug and play is.

BMW071

Re: voorspeakers + tweeters geen geluid

Bericht door BMW071 » 29 mei 2025, 11:33

Zojuist geprobeerd de speakers uit de voordeur op de achterdeur aan te sluiten, en dit werkt wel. Ditzelfde geldt voor de tweeters.. Het lijkt me dus dat ze geen stroom krijgen in de voordeur, wat zou ik hier aan kunnen doen?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (F30 / F31 / F34) Audio, navigatie en iDrive”