Even opnieuw voorstellen.

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Whitebeemercoupe

Even opnieuw voorstellen.

Bericht door Whitebeemercoupe » 22 aug 2025, 23:19

Hallo Allemaal.
Bij deze wil ik mij even opnieuw voorstellen, omdat ik in 2016 voor het laatste een post heb gedaan.
Ik ben dus Guino Koch 44 uit Papendrecht (voormalig Limburger🫣) Met een rijke bmw geschiedenis Hobbymatig gezien. In posts van toen zijn ze nog te zien.
Nu dus weer aangemeld, omdat ik begin vorig jaar een projectje op de kop heb weten te tikken, wat ik niet kon laten staan als bmw liefhebber. Een E90 325i van 2005, wat een jaar stil had gestaan met kapot achterraam, en een gebroken spiralen aan de voorkant met alle gevolgen van dien( leidingen,kabels).
Nu ben ik al anderhalf jaar bezig en blijf op het moment ff hangen, dus waarom niet weer terug op een forum voor mijn vragen en wellicht de juiste hulp.
Ik maak een apart topic aan over mijn project.

Greetz Guino

TwoFace

Re: Even opnieuw voorstellen.

Bericht door TwoFace » 03 sep 2025, 10:44

Welkom Guino, heb jij wellicht een mening op mijn dubio die ik gesteld heb in mijn voorstel topic?

De keuze tussen een 2010 520i of een 2011-2013 528i (van deze meerdere opties gevonden, alleen slechts 1 was binnen mijn budget, voor de anderen moet ik nog even doorsparen, maar liggen wel binnen bereik).

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”