elektrische ramen inleren ????
elektrische ramen inleren ????
hoi,
ik heb hier een e46 323ci uit 2000 nu heb ik een tijd geleden een keer een lege accu gehad en nu werken ze bij het sluiten volgens mij niet juist meer.
normaal als je deur opent zakt het raam een stukje en bij sluiten omgekeerd.
nu zakt de bestuurders kant wel normaal bij openen en de bijrijders kant bijna niet dus deze deur gaat ook zwaar.
is er een manier om dit opnieuw in te leren weet wel dat dit bij sommige auto's zo werkt maar kan niet vinden of dit bij bmw ook zo is en hoe het werkt.
iemand die weet hoe????
mvg
Michel
ik heb hier een e46 323ci uit 2000 nu heb ik een tijd geleden een keer een lege accu gehad en nu werken ze bij het sluiten volgens mij niet juist meer.
normaal als je deur opent zakt het raam een stukje en bij sluiten omgekeerd.
nu zakt de bestuurders kant wel normaal bij openen en de bijrijders kant bijna niet dus deze deur gaat ook zwaar.
is er een manier om dit opnieuw in te leren weet wel dat dit bij sommige auto's zo werkt maar kan niet vinden of dit bij bmw ook zo is en hoe het werkt.
iemand die weet hoe????
mvg
Michel
Re: elektrische ramen inleren ????
nee geen info om raam opnieuw in te leren nog iemand ervaring mee?
ik zoek precies hetzelfde!dinse schreef:nee geen info om raam opnieuw in te leren nog iemand ervaring mee?
het lijkt net of dat het raam niet 100 meer terug naar boven gaat,
zal morgen eens kijken wat ik met testen kan ontdekken

ja bij mij is het gekomen na een puitlege accu aan 1 kant gaat raam maar een heel klein stukje naar beneden dus deur gaat ook moeilijk dicht weet dat je bv bij opels de ramen moest inleren wat de volledige dicht stand is door middel eerste keer raam omhoog te doen en vast te houden 10 sec. maar ja hoe bij een bmw??
mvg
mvg
- largeproject
- Contacteer:
Lijkt mijn dat het niet te maken heeft met een lege accu.
Accu van mijn was een tijdje terug ook leeg,alles werkte mormaal daarna.
Als goed is de de grundmodulen 5 vanaf fabriek geprogrameerd en is niet meer te herprorgameren.
Alleen een nieuwe modulen kan men 1 maal inlezen,zegd men.
Als goed is de de grundmodulen 5 vanaf fabriek geprogrameerd en is niet meer te herprorgameren.
Ik heb het een en ander geprobeerd, en ik denk dat je gelijk hebt idd. Volgens mij is het meer het gevoel dat de ruit niet meer zo ver naar beneden gaat, dan dat het daadwerkelijk is. Het zou alleen nog kunnen zijn dat je ruit wat losser staat, maar dat lijkt me vrij sterk.largeproject schreef:Lijkt mijn dat het niet te maken heeft met een lege accu.
ik weet zeker dat het wel zo is kan het verschil van hoogte verschil wel degelijk zien en was niet tot die lege accu dus ide heeft er wel mee te maken