Een beetje laat, aangezien ik de auto al sinds mei dit jaar rij, maar hierbij stel ik me dan toch voor (nu ik eindelijk een bericht plaats op de site kan ik dit gelijk ook maar beter doen

Ik woon en werk in Engeland en reed aanvankelijk een Mazda MX5 maar heb begin dit jaar de overstap gemaakt naar BMW. Ik moet bekennen dat ik de Mazda meer 'involving' vind rijden, dat is gewoon echt als een go-kart, maar de BMW is natuurlijk heel wat meer auto

De auto heeft (m.i.) de mooiste BMW kleur die er is: Topaz Blue. Toen ik de auto kocht was ie al de-badged maar ik heb er sindsdien een BMW bodykit opgezet en de velgen iets geupgraded (van 17 naar 19 inch). Achteraf heb ik daar een beetje spijt van, ik had denk ik liever naar 18 inch gegaan ivm comfort... maar ja het oog wil ook wat. Verder nog een uitlaat opgezet die een heerlijk geluidje maakt bij optrekken.
Sinds mei heb ik er bijna 20.000km mee gereden en de V6 loopt echt als een trein. Inmiddels staat de teller op 80000mijl en volgende zomer zullen dat er nog wel een hoop meer zijn

Heel af en toe ben ik in Nederland, toevallig ook het weekend van de Zeeland-tocht eerder dit jaar, maar meestal is het dan zo druk met familiebezoeken e.d. dat ik helaas niet bij de e46 meet aanwezig kon zijn. Ik hou de kalender in de gaten, misschien volgende keer meer geluk!
Groet,
Wout
PS mocht je weten of ik 15 inch velgen kan monteren met winterbanden laat het me aub weten!
(beetje stoffig)
(naast die van een vriend van me, na een lift in zijn auto wist ik dat de MX5 plaats moest ruimen)