Ben nl. zeer benieuwd! :p
E46 320d
Re: E46 320d
Opstaan! We willen fotos zien 
-
BMWe46320d
Hey hier even vlug wat foto's gemaakt! had onverwachts dingen te doen vandaag! gister gewassen vandaag alweer vies ik zal binnenkort een mooiere shoot maken

-
BMWe46320d
Bedankt voor de reacties! ik ben ook ontzettend blij! de angel eyes komen van Hl automotive te ede.
Check http://www.bmwonderdelenonline.nl daar staan ze op..
Zo die staat mooi op zijn wielen zeg!
Mooie maat en mooie velgen zeg, wat voor rubber zit er om?
Mooie maat en mooie velgen zeg, wat voor rubber zit er om?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ze staan er errgg goed onder! En ook ergg origineel !! 
En je stootstrippen mogen ook wel eens een schoonmaakbeurtje gebruiken ;-)
En je stootstrippen mogen ook wel eens een schoonmaakbeurtje gebruiken ;-)
Ziet er schitterend uit, mooie Vijf ook die ervoor staat. 
Meguiar's Gold Class Trim Detailer, werkt super daarvoorDnl schreef:En je stootstrippen mogen ook wel eens een schoonmaakbeurtje gebruiken ;-)
www. M3 register .nl
Dat wou ik maar even zeggen!
En owja, Endurance High Gloss Tyre Protection Gel voor de banden en Quik Wheel Detailer of Hot Rims All Wheel Cleaner voor de wielen.
En owja, Endurance High Gloss Tyre Protection Gel voor de banden en Quik Wheel Detailer of Hot Rims All Wheel Cleaner voor de wielen.
-
BMWe46320d
Danku danku!
Ja idd ik moet dat ook maar es even bestellen.. maar die tyre gel gaat ie er niet voor zorgen dat na 200km me velgen zwart zijn
de turtel banden spray namelijk wel
Enne trouwens luxe platen zitten erop
Ja idd ik moet dat ook maar es even bestellen.. maar die tyre gel gaat ie er niet voor zorgen dat na 200km me velgen zwart zijn
Ja idd die gebruikte ik eerst ook, maar nu doe ik mijn velgen gewoon af het een sopje(meguiars) waar ik ook de auto mee was en dan blijven ze veel langer moooi schoon. Dat velgen cleaner spul werkt niet zo best vind ik. Ze gaan er goed schoon van maar worden wel eerder vuil heb ik het idee.BMWe46320d schreef:Danku danku!![]()
Het ziet er echt supermooi uit!! K vind ze op een 5-serie al super en daar zie je ze al zelden op!! Echt geweldig gekozen!!
Die banden gel is echt top spul! En nee, ze zorgen er niet voor dat de velgen zwart/vies worden
.
Het oogt met de gel een heel stuk netter, plus het lijkt alsof je over 4maand weer nieuwe banden er om hebt. EN het is goede verzorging voor de banden.
Het oogt met de gel een heel stuk netter, plus het lijkt alsof je over 4maand weer nieuwe banden er om hebt. EN het is goede verzorging voor de banden.
-
BMWe46320d
oke meguiars is gewoon goed!
ik heb trouwens het setje boxen van rainbow binnen gekregen (luidsprekers).
maar weet iemand toevallig of de draden van de achterspeakers,
welke daarvan + en - is ik heb een bruine kabel en een geele kabel.

maar weet iemand toevallig of de draden van de achterspeakers,
welke daarvan + en - is ik heb een bruine kabel en een geele kabel.