Kenteken
Re: Kenteken
jah makkelijk, je kan het bij verschillende autowinkels bestellen.. (halfords ook dacht ik). Of net als ik bij een sleutelmaker. het kost 25,50 per stuk of in die richting.. je moet wel de oude inleveren..
...en dat noemen ze "Luxe kentekenplaten".
op MP worden ze 3d-kentekens genoemdfarl schreef:...en dat noemen ze "Luxe kentekenplaten".
Of chocoladeletters, hoor je ook ooit..
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
19,95 voor platen met opgezette letters bij Halfords en 14,95 voor standaard platen. Per stuk... Als je bij Halfords platen met opgezette nummers wilt hebben moet je je oude inleveren. Levertijd is een paar dagen, beter ga je naar een 'winkel' als Lasaulec, daar kan je ze gewoon omwisselen als je ze besteld hebt en hoef ej niet bij het bestellen al je oude platen in te leveren.PATRON schreef:jah makkelijk, je kan het bij verschillende autowinkels bestellen.. (halfords ook dacht ik). Of net als ik bij een sleutelmaker. het kost 25,50 per stuk of in die richting.. je moet wel de oude inleveren..
ik was er €36,- voor kwijt bij De Haas automaterialen..weet niet of die nog ergens anders zit behalve in eindhoven..
_______________________________Showroom________________________________
Yep, ben ik ook geweest. Klaar terwijl u wacht!Robbel schreef:ik was er €36,- voor kwijt bij De Haas automaterialen..weet niet of die nog ergens anders zit behalve in eindhoven..
heyyy die slogan heeft mijn sleutelmaker ookfarl schreef:Yep, ben ik ook geweest. Klaar terwijl u wacht!Robbel schreef:ik was er €36,- voor kwijt bij De Haas automaterialen..weet niet of die nog ergens anders zit behalve in eindhoven..
ben ik ook geweest.. wat een toeval!farl schreef:Yep, ben ik ook geweest. Klaar terwijl u wacht!Robbel schreef:ik was er €36,- voor kwijt bij De Haas automaterialen..weet niet of die nog ergens anders zit behalve in eindhoven..
//.00.-// > /.-////.-///.-