Even voorstellen 330i Touring eigenaar
Even voorstellen 330i Touring eigenaar
Hallo,
Ik ben sinds kort lid van dit forum. Ik rij nu als leaseauto een 120d HE maar die gaat er begin 2009 uit. Ik ben op het moment op zoek naar een e46 3x0i touring. Hiervoor heb ik al een e46 320d touring gereden.
Binnenkort volgt er weer een proefritje in een 330i uit 2003, niet zo mooi als die van Martijn maar wel een stuk goedkoper. Laat het wel weten als dat hem geworden is.
Gr. Ernst-Jan
Ik ben sinds kort lid van dit forum. Ik rij nu als leaseauto een 120d HE maar die gaat er begin 2009 uit. Ik ben op het moment op zoek naar een e46 3x0i touring. Hiervoor heb ik al een e46 320d touring gereden.
Binnenkort volgt er weer een proefritje in een 330i uit 2003, niet zo mooi als die van Martijn maar wel een stuk goedkoper. Laat het wel weten als dat hem geworden is.
Gr. Ernst-Jan
Laatst gewijzigd door erlaan op 17 dec 2008, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Even voorstellen
Ernst-Jan, welkom op het E46Forum!
Succes met de zoektocht naar de juiste opvolger! (h)
Succes met de zoektocht naar de juiste opvolger! (h)
Welkom hier op het forum!
Welkom! ben benieuwd wat het gaat worden, maar een 330i is iig al een goed uitgangspunt (h)
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Welkom op het forum erlaan, suc6 met het vinden van de juiste Touring.
stem je even hier als Touringrijder?
stem je even hier als Touringrijder?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
+1 ... Dat is een heel goed uitgangspunt zeg maar (h)Robbel schreef:Welkom! ben benieuwd wat het gaat worden, maar een 330i is iig al een goed uitgangspunt (h)
Even nog wat plaatjes van mijn BMW's
Mijn eerste e46 touring (320D)
Daarna een 120d HE sport
En straks 330i touring?
Mijn eerste e46 touring (320D)
Daarna een 120d HE sport
En straks 330i touring?
Goeie smaak hoor! Strak die 120 als "leasebak", ik snap alleen de stap van 3 Touring naar de 1 niet, ga je er niet qua ruimte heel veel op achteruit? (niet dat de Touring nou zo ruim is....) of had je domweg de optie niet?
Nu weer snel terug naar de E46 Touring!
Nu weer snel terug naar de E46 Touring!
Touring zonder dakrails:
Op dat moment had ik de ruimte niet nodig en een nieuwe 320d was een stuk duurder in de lease, vandaar de 120d.
We hebben nu een kleintje van bijna 3 en misschien komt er nog een bij, als het wil lukken, en dan is een 1 serie echt te klein. Leasebak gaat eruit omdat hij te duur is. Kost me nu met bijtelling en inleveren salaris omgerekend bijna 800,- netto de maand en daar kan je veel leukere 2e hands van rijden.
We hebben nu een kleintje van bijna 3 en misschien komt er nog een bij, als het wil lukken, en dan is een 1 serie echt te klein. Leasebak gaat eruit omdat hij te duur is. Kost me nu met bijtelling en inleveren salaris omgerekend bijna 800,- netto de maand en daar kan je veel leukere 2e hands van rijden.
Klopt, ik rij bv. voor € 0,11 terwijl ik € 0,19 krijg.....erlaan schreef: Kost me nu met bijtelling en inleveren salaris omgerekend bijna 800,- netto de maand en daar kan je veel leukere 2e hands van rijden.
Suc6 met de 2e overigens, het is idd niet vanzelfsprekend, onze 1e duurde 2,5 jr terwijl de 2e er na 18 mnd bij was!
Touring zonder dakrails:
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mooi streven, die 330!
Maar euh, bij je volgende auto niet op de kap gaan zitten, en met je bergstappers op de bumper krassen he
Maar euh, bij je volgende auto niet op de kap gaan zitten, en met je bergstappers op de bumper krassen he
+1, Dat viel mij ook al op jabjornc schreef: Maar euh, bij je volgende auto niet op de kap gaan zitten, en met je bergstappers op de bumper krassen he
_______________________________Showroom________________________________
Welkom
Goede keus een 330i, geweldige motor.
En idd nooit op de bumper staan, een doodzonde hier
Goede keus een 330i, geweldige motor.
En idd nooit op de bumper staan, een doodzonde hier
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat