maar nu met foto's
maar nu met foto's
Hoi allemaal,
Dit is het vervolg op mijn eerdere bericht, maar nu met foto's!
Dit is het vervolg op mijn eerdere bericht, maar nu met foto's!
Re: maar nu met foto's
Thnx, ik ben er dan ook als een blok voor gevallen! En mijn vrouw overhalen heeft ook nog nooit zo weinig moeite gekost, ondanks de zware motor..... Dat zegt voor mij genoeg.
Dat is een bekende auto! Oud eigenaar van deze E46 is ook lid op dit forum, dacht ik ..
Dat dacht ik al, de link staat nl onder mijn kentekenplaat.. Zo kom ik hier ook terecht!
.. Ik zie het nu inderdaad! .. VET!
Er bestaat wel een topic in het Showroom en voorstel gedeelte, de eigenaar heeft nu een E92 dacht ik.
Er bestaat wel een topic in het Showroom en voorstel gedeelte, de eigenaar heeft nu een E92 dacht ik.
Mooie wagen! @ Dnl: Misschien is het wel handiger als je dit bericht in de showroom plaatst.Dnl schreef: .. Ik zie het nu inderdaad! .. VET!
@farl: klaar
@ronnie, heerlijke wagen en ik weet dat de vorige eigenaar er ook zuinig op is geweest !!
@ronnie, heerlijke wagen en ik weet dat de vorige eigenaar er ook zuinig op is geweest !!
Goed om te weten, maar dat kan ook niet anders, dan zou hij er een stuk anders uitzien......
Mooie auto hoor!! vette velgen, zijn dat die schoepenrad velgen van Mercedes?
Alleen jammer van die welvaartsknobbel ;(
Welvaartsknobbel? :?BOMEWM schreef:Mooie auto hoor!! vette velgen, zijn dat die schoepenrad velgen van Mercedes?
Levensmotto: Een BMW kan altijd groter!
Die trekhaak is afneembaar, die gaat er natuurlijk als eerste af.
Dat is helemaal relaxed!Ronnie_R schreef:Die trekhaak is afneembaar, die gaat er natuurlijk als eerste af.
Mooie Coupe hoor... precies mn zus droomauto met die kleur
04' BMW 320CI M-Sport