nee maar begin het geluid mooier te vinden...
maar wel nog steeds te zacht

Maar wel aan te raden voor mensen die een ietwat sportiever geluid willen als orgineel.
Je moet echt eens meerijden met iemand die zo'n uitlaat heeft, dan ben je meteen verkocht!!!Dnl schreef:Alleen ben toch wel benieuwd wat zo´n Eisenmann nou doet, al heel wat YouTube filmpjes gezien, maar kan daar nou niet echt een oordeel over doen.
Ja deze zijn van velocity. ja ik ga ze er ook nog niet gelijk onderleggen hoor.. eerst moet het beter weer zijn!Griffendahl schreef:Zijn dat de Velocity Motoring VB3's ?? Die heb ik namelijk ook (Liggen inmiddels al ruim een half jaar op zolder... x| ) Bij mij komen ze er echter pas dit voorjaar onder denk ikIk heb gelezen dat ze er inmiddels ook zijn met 10J achter...
Ik heb een aftermarket setje MATzwarte nieren gekocht via Ebay.DvK schreef:Mooie wagen man !!
Even een klein vraagje over jouw nieren. Zijn deze gewoon mat zwart of heb je ze laten spuiten in Carbon Zwart ? Wellicht heb je nog een close up foto ? Zelf zit ik namelijk te twijfelen of ik mijn chromen nieren zal verruilen voor mat zwarte of dat ik ze in kleur zal laten spuiten (Carbon Zwart).