Nouja, het heeft wel iets met het schakelen te maken natuurlijk want als je gewoon rustig schakeld en goed laat opkomen dan heb je het niet.bibic schreef:Yep, en ik denk niet dat schakelen er iets mee te maken heeft. Je hoord het niet echt hard ofzo t is geen knal maar je hoort het wel; en dat baart me zorgen! Want ik kan me niet voorstellen dat het zo hoort bij zulke auto's.Virus3000 schreef:ik heb enkel AF EN TOE een bonk. Maar dat ligt gewoon aan goed of slecht schakelen. Als je echt netjes schakeld en mooi laat opkomen enzo dan heb ik totaal geen bonk. Schakel je iets slechter zeg maar hoor je een zachte bonk.
Lijkt me redelijk normaal eigenlijk.
Maar bij jou is het dus continu?
Heb 4 dec. een afspraak bij dealer Bertstory in Den Bosch, is dichter bij me werk. Ik moet er dan toch zijn voor een olie service. Dan laat ik er gelijk naar kijken. iemand ervaring met deze dealer?
Maar er zijn zoveel bonk verhalen te lezen over E46 en mensen die gigantisch veel hebben vervangen maar der last van bleven houden. De dealer zelf zegt dat het redelijk normaal is bij de auto.
Maar ben wel benieuwd wat ze bij jou zeggen