voorstellen: zwarte touring
voorstellen: zwarte touring
Hallo,
Ik ben Jan. Ik heb net mijn tweede E46 gekocht. Mijn oude auto is een sedan executive uit 1999 in titan silber; gekocht in 2006 en nu in de verkoop (280.000 km; dealer onderhouden; turbo + intercooler defect; SCM certficaat en APK t/m sept. 2009).
Mijn "nieuwe" auto is een touring "executive" 110kW (import uit Duitsland) uit 2004 in saphir schwartz (145.000 km, dealer onderhouden). De touring heeft 17" LMV, steptronic, sportstuur, navigatie business, BT carkit, witte richtingaanwijzers en elektrisch verstelbare lendensteunen. Ik weet niet of dit standaard is, maar er zit ook een EHBO-pakket(!) onder de stoel van de bijrijder. Ik ga nog mijn CD-wisselaar uit de sedan overzetten naar de touring. Wenslijstje is: raamlijsten in chroom, PDC, xenon verlichting. Ik heb helaas nog geen foto's.
Groet,
Jan
Ik ben Jan. Ik heb net mijn tweede E46 gekocht. Mijn oude auto is een sedan executive uit 1999 in titan silber; gekocht in 2006 en nu in de verkoop (280.000 km; dealer onderhouden; turbo + intercooler defect; SCM certficaat en APK t/m sept. 2009).
Mijn "nieuwe" auto is een touring "executive" 110kW (import uit Duitsland) uit 2004 in saphir schwartz (145.000 km, dealer onderhouden). De touring heeft 17" LMV, steptronic, sportstuur, navigatie business, BT carkit, witte richtingaanwijzers en elektrisch verstelbare lendensteunen. Ik weet niet of dit standaard is, maar er zit ook een EHBO-pakket(!) onder de stoel van de bijrijder. Ik ga nog mijn CD-wisselaar uit de sedan overzetten naar de touring. Wenslijstje is: raamlijsten in chroom, PDC, xenon verlichting. Ik heb helaas nog geen foto's.
Groet,
Jan
320d sedan executive titansilber 1999-3 (verkocht ;( )
320d touring "executive" saphirschwartz 2004-3
Re: voorstellen: zwarte touring
Welkom op het forum Jan, veel plezier hier en ook met je Touring.
Mijn Executive heeft wel PDC, raar dat de jouwe dat niet heeft, dacht juist dat dat onderdeel was in dat pakket, wellicht zijn Duitse of FL Executive's anders....
Ben benieuwd naar de foto's, hier kun je lezen hoe je ze plaatst.....
Wil je aub ook je stem in de touringpoll uitbrengen? We lopen iets achter op de sedans...
Mijn Executive heeft wel PDC, raar dat de jouwe dat niet heeft, dacht juist dat dat onderdeel was in dat pakket, wellicht zijn Duitse of FL Executive's anders....
Wil je aub ook je stem in de touringpoll uitbrengen? We lopen iets achter op de sedans...
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom!
Foto's
Foto's
Welkom Touring rijder.. Veel plezier op het forum
Hoi, welkom hier!
Ook al weer een mooie touring
Veel plezier ermee en veel plezier hier op het forum!
Ook al weer een mooie touring
Veel plezier ermee en veel plezier hier op het forum!
Ja, Duitse uitvoeringen zijn anders; vandaar mijn aanduiding "executive". In Duitsland levert BMW andere combinaties van opties als standaarduitrusting(en).Opt1mus schreef:Welkom op het forum Jan, veel plezier hier en ook met je Touring.
Gestemd!
320d sedan executive titansilber 1999-3 (verkocht ;( )
Duitse Executives bestaan niet...Opt1mus schreef:Mijn Executive heeft wel PDC, raar dat de jouwe dat niet heeft, dacht juist dat dat onderdeel was in dat pakket, wellicht zijn Duitse of FL Executive's anders....
Welkom hier Jan
Een EHBO kit is in veel landen verplicht, waaronder ook Duitsland.
Het is dus niet raar dat er een setje in je auto zit.
Overigens, als je een "Belgische" auto koopt, moet je niet raar opkijken als er een brandblusser mee wordt geleverd. In Belgie behoort een brandblusser tot de verplichte uitrusting.
Er zou ook met regelmaat op gecontroleerd worden.
Op de site van de ANWB wordt dit bevestigd, maar het zou nog niet gelden voor Nederlandse auto's.
Het wordt wel geadviseerd en de verwachting is dat deze verplichting ook bij ons gaat gelden ....
Veel plezier met je Touring ... sportief en praktisch !
Ray
Het is dus niet raar dat er een setje in je auto zit.
Overigens, als je een "Belgische" auto koopt, moet je niet raar opkijken als er een brandblusser mee wordt geleverd. In Belgie behoort een brandblusser tot de verplichte uitrusting.
Er zou ook met regelmaat op gecontroleerd worden.
Op de site van de ANWB wordt dit bevestigd, maar het zou nog niet gelden voor Nederlandse auto's.
Het wordt wel geadviseerd en de verwachting is dat deze verplichting ook bij ons gaat gelden ....
Veel plezier met je Touring ... sportief en praktisch !
Ray