nieuwe e46 rijder

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
320i touring

nieuwe e46 rijder

Bericht door 320i touring » 08 dec 2008, 20:26

Hallo mensen,

Het heeft even geduurt maar dan toch bijna klaar, BMW e46 320i touring automaat. Heb de auto met voorschade gekocht (ben zelf autoschadehersteller) en heb hem bijna klaar. Ik heb nog wat kleine probleempjes, misschien kan iemand me helpen. Ben opzoek naar een vervangingsweerstand voor mijn accu pluspool(deze is geactiveerd). Verder blijft mijn lampje van de remblokken branden, maar deze zijn nog lang niet versleten en alle draden en stekkers zijn nog goed. Als laatste, als je op een constante snelheid rijdt geeft de auto een soort trillingen valt de toerenteller plus/minus 500 toeren terug en houdt de auto in. Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op deze vragen ps er ziten geen storingen in het systeem behalve de airbag ivm de accupool.

Martijn M3

Re: nieuwe e46 rijder

Bericht door Martijn M3 » 08 dec 2008, 20:33

welkom, hopelijk heb je de problemen snel opgelost !!

Ronnie_R

Bericht door Ronnie_R » 08 dec 2008, 21:29

Welkom, ik kan je helaas verder niet helpen, maar ik weet zeker dat hier een paar techneuten rondhangen die jou kunnen helpen.... :~

bmw-freakske

Bericht door bmw-freakske » 09 dec 2008, 00:21

Welkom op het forum.
Ivm je remblokjes zou ik deze opnieuw laten inlezen. Het kan zijn dat deze verandert zijn maar dat ze in de boordcomputer niet zijn ingelezen, daarom geeft deze de melding dat ze "op" zijn.
En ivm het toerental kan dit misschien je lmm zijn of je katalysator.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”