licht units achter op achterklep mee laten branden
licht units achter op achterklep mee laten branden
vraagje, zie steeds vaker e46's rijden die de units klein die op achterklep zitten waar achterruit rij (wit in zit) en mistlamp(rood)
nu zie ik dat men de achterlichten heeft branden(rood) en ook de mistlamp gelijke sterkte als achterlicht en ook aan ander zijde brand rood licht....
zodat je optisch gezien de rode lichtbalk verleng sq verbreed door dat alles in de baan en hoogte verlicht is.
nu is de vraag weet iemand hoe je dit aansluit doorschakeld qua stroom.
nu zie ik dat men de achterlichten heeft branden(rood) en ook de mistlamp gelijke sterkte als achterlicht en ook aan ander zijde brand rood licht....
zodat je optisch gezien de rode lichtbalk verleng sq verbreed door dat alles in de baan en hoogte verlicht is.
nu is de vraag weet iemand hoe je dit aansluit doorschakeld qua stroom.
Laatst gewijzigd door freddy op 10 dec 2008, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: licht units achter op achterklppe mee laten branden
Volgens mij kijk je dan tegen FL achterlichten....
Dit is voor jou ook wel mogelijk, maar moet je nieuwe achterlicht units kopen.
Dit is voor jou ook wel mogelijk, maar moet je nieuwe achterlicht units kopen.
Re: licht units achter op achterklep mee laten branden
mmhh dat zou spijtig zijn, gezien mijn licht units achetr (pfl) zgan zijn.
dacht dat het een kwestie van doorverbinden /linken was van achterlichten maar ........ dat lijkt dus niet zo.
dacht dat het een kwestie van doorverbinden /linken was van achterlichten maar ........ dat lijkt dus niet zo.
Volgens kan je hier voor een kabel boom aanschaffen bij de dealer... Weet het niet zeker, was zelf namelijk ook al bezig om dit toe te passen. Ziet er gewoon veel gaver uit, de mistlamp achter gebruik ik toch nooit...
Increase the Peace!
denk dat je wel een eind kan komen als je van die depo achterlichten er inzet (facelift look) en met een na-inbouw kabel van pre- naar de facelift. dan op de sloop een rechterbinnenwerk voor de kofferbak halen die dus ook wit en rood kan branden. aansluiten en lampjes er in en grote kans dat het werkt. kosten totaal +/- 150,- en als je achterlichten al hebt ben je natuurlijk al een heel eind qua kosten.freddy schreef:mmhh dat zou spijtig zijn, gezien mijn licht units achetr (pfl) zgan zijn.
is wel verplicht voor de apk en bij mist niet echt handigbibic schreef: de mistlamp achter gebruik ik toch nooit...

Laatst gewijzigd door Ome Cied op 13 dec 2008, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dutch Delight
Tevens kun je meldingen gaan krijgen in je Computer omdat de spanning welke gemeten wordt niet meer overeenkomt.

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
of gewoon een fl kopen met pfl achterlichten zoals ik

ik dacht niet dat het zo makkelijk is om het werkend te krijgen BC krijgt snel neigingen naar foutmeldingen denk dat je dit weer kan voorkomen met weerstanden ed maar mis met die originele boom dat t wel gaat werken idn...

ik dacht niet dat het zo makkelijk is om het werkend te krijgen BC krijgt snel neigingen naar foutmeldingen denk dat je dit weer kan voorkomen met weerstanden ed maar mis met die originele boom dat t wel gaat werken idn...
je zult vast wel tegen een probleempje aanlopen mocht je hiermee beginnen. maar met een beetje kennis moet zoiets echt wel lukken.
mensen bedankt voor reaties... ik ben genezen zo gezegd.
vindt het bij sedan met smalle rode balk die dan gelijk optisch doorloopt nice, maar coupe met brede/hoge rode balk /unit die dan weer smal wordt op achterklep niet zo.
dus besloten om hier van af te zien, gezien het werk en gedoe.
dank voor opheldering.
vindt het bij sedan met smalle rode balk die dan gelijk optisch doorloopt nice, maar coupe met brede/hoge rode balk /unit die dan weer smal wordt op achterklep niet zo.
dus besloten om hier van af te zien, gezien het werk en gedoe.
dank voor opheldering.