E46 320Ci Clubsport - Photoshoot pagina 8
E46 320Ci Clubsport - Photoshoot pagina 8
Beste, het is eindelijk zo ver. Na lang verliefd te zijn op mijn zus haar e46 320cd te zijn, heb ik eindelijk ook mijn eigen e46. Het betreft een een E46 320CI Clubsport editie van eind 2002. Deze week ga ik 'm ophalen en ben er helemaal verliefd op!
Hier wat opties:
Sportzetels half leder/ half alcantara
M3 zwarte hemel
M3 multifunctioneel stuur
M3 voetsteun
Radio-CD wisselaar (6) met stuurbediening
Short & weighted M3 pook
CSL Alu.Cube interieur trim
Matte Alu. Tacho ringen
Elektr. ramen voor + achter
Centrale armsteun
Boordcomputer
Climate control
Cruise control
Hoofdsteunen + armsteun achter
Achterbank neerklapbaar 2/2
8 Airbags
ESP Control
ABS
Klasse 5 Alarm bmw
Estoril blauw
Volledige M-tech 2 BumperKit
Facelift achterlichten
CSL splitters
Clubsport instaplijsten
Clubsport spoiler
Shadowline
M-Tech onderstel
Eibach verlagings veren V: -35/40mm A: -15mm
BBS LeMans velgen 18 x 8,5 ET 35 4 nieuwe rainsport banden!
Elektr. + verwarmde spiegels
Witte pinkers rondom
Volledig OHB van bmw aanwezig + alle sleutels
Hier wat foto's van de advertentie. Er komen er uiteraard nog veel betere.
To do-lijst?
Er van genieten
Reacties zijn altijd welkom!
Hier wat opties:
Sportzetels half leder/ half alcantara
M3 zwarte hemel
M3 multifunctioneel stuur
M3 voetsteun
Radio-CD wisselaar (6) met stuurbediening
Short & weighted M3 pook
CSL Alu.Cube interieur trim
Matte Alu. Tacho ringen
Elektr. ramen voor + achter
Centrale armsteun
Boordcomputer
Climate control
Cruise control
Hoofdsteunen + armsteun achter
Achterbank neerklapbaar 2/2
8 Airbags
ESP Control
ABS
Klasse 5 Alarm bmw
Estoril blauw
Volledige M-tech 2 BumperKit
Facelift achterlichten
CSL splitters
Clubsport instaplijsten
Clubsport spoiler
Shadowline
M-Tech onderstel
Eibach verlagings veren V: -35/40mm A: -15mm
BBS LeMans velgen 18 x 8,5 ET 35 4 nieuwe rainsport banden!
Elektr. + verwarmde spiegels
Witte pinkers rondom
Volledig OHB van bmw aanwezig + alle sleutels
Hier wat foto's van de advertentie. Er komen er uiteraard nog veel betere.
To do-lijst?
Er van genieten
Reacties zijn altijd welkom!
Laatst gewijzigd door Jussi op 18 sep 2010, 02:10, 8 keer totaal gewijzigd.
Re: Eindelijk een eigen E46 coupé!!
Clubsport? , spec's klinken goed! Van harte ermee!
Nu alleen de foto's nog ff werkend maken
Nu alleen de foto's nog ff werkend maken
- Edit:
- Gelukt! Helemaal goed! Mooie bak, geniet ervan.....
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 14 dec 2008, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Het is je opgevallen dat er een taartschep op je achterklep zit?
Sorry geintje Erg mooie wagen, mooie kleur en strakke velgen! Alleen de spoiler is dus niet mijn smaak.
Sorry geintje Erg mooie wagen, mooie kleur en strakke velgen! Alleen de spoiler is dus niet mijn smaak.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Jeetje wat een beauty!
En die kleur :~
Veel plezier ermee!!!
En die kleur :~
Veel plezier ermee!!!
Die spoiler stoorde mij ook toen ik de foto's zag.. Maar toen ik de wagen in het echt zag stoorde het me absoluut niet. Hij toont ook veel lager dan op de foto's. Daarbij is het jammer om een volledig originele Clubsport af te breken dus hij blijft er gewoon op.
Het is overigens ook mijn eerste 6-cilinder en met de Clubsport uitlaat klinkt ie echt heerlijk!
Het is overigens ook mijn eerste 6-cilinder en met de Clubsport uitlaat klinkt ie echt heerlijk!
Wauw! wat een mooie auto heb je zeg! mtech 2 staat echt super op een prefacelift coupe! Verder vind ik de velgen en kleur super! :~
Ik hou niet zo van spoilers, maar die van jouw staat best lekker sporty. Ik heb hem volgens mij nog niet eerder voorbij zien komen.
Ik hou niet zo van spoilers, maar die van jouw staat best lekker sporty. Ik heb hem volgens mij nog niet eerder voorbij zien komen.
Idd mooie wagen, heb hem een tijdje geleden op Kapaza te koop zien staan.
Maar euh, dat zijn toch geen M3 zetels :?
Laatst gewijzigd door CTD op 14 dec 2008, 21:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad geen M3-zetels. Heb de advertentie gecopypaste. Het zijn sportstoelen half leder/half alcantara(?) met de M-kleuren in de stof verwerkt.CTD schreef:Idd mooie wagen, heb hem een tijdje geleden op Kapaza te koop zien staan.
En wat ik me al afvroeg toen ik hem te koop zag staan:
Clubsport, is toch uitgekomen, om de grens tussen de 330Ci motor, en de M3 kleiner te maken? Daar dit een 320Ci is, kan het geen clubsport zijn (of toch motorisch niet). Is het niet gewoon het clubsport pakket wat jouw wagen heeft?
Clubsport, is toch uitgekomen, om de grens tussen de 330Ci motor, en de M3 kleiner te maken? Daar dit een 320Ci is, kan het geen clubsport zijn (of toch motorisch niet). Is het niet gewoon het clubsport pakket wat jouw wagen heeft?
Hier wat informatie over de Clubsport:CTD schreef:En wat ik me al afvroeg toen ik hem te koop zag staan:
http://www.auto55.be/nieuws/8722-bmw-cl ... up-eacute-
Echter buiten dat artikel is er maar heel weinig te vinden over de Clubsport op het internet. Dus als iemand nog aanvullende informatie heeft, is die zeker welkom!
Zeer VET!
Ik heb vroeger het één en ander opgezocht, en zoals ik al zei, de Clubsport is uitgekomen om de grens tussen de 330Ci en de M3 kleiner te maken. Dit hoofdzakelijk doordat de Clubsport, ivm de 330Ci, lichter van gewicht is gemaakt.
De clubsport werd uitgebracht in volgende kleuren: Titanium Zilver, Titanium Blauw en Estoril Blauw.
Verder werd er ongeveer 20kg aan geluidsisolaltie weggehaald, om het geluid van de motor beter te horen. De Clubsport (met dezelfde motor als de 330Ci, levert 231pk. 90% van z'n koppel, is beschikbaar vanaf 1500 Rpm.
Verder heeft de clubsport, de zelfde ophanging als de M3, samen, met 18" dubbelspaak velgen, de Clubsport spoiler en splitters. Ook werd er op de Clubsport, nooit een Chrome raamlijst geplaatst, deze was altijd shadowline zwart. De instaplijsten vermelden ///M Clubsport.
De Clubsport is ENKEL uitgekomen als 330Ci.
Waarschijnlijk heeft jouw wagen dus enkel het pakket. Als je wil controleren, of de ophanging wel die van een M3 is, moet je even naar je veren kijken. De M3 veren, hebben namelijk op de voorste veren 1 geel streepje staan, vanachter hebben ze 4 gele streepjes.
De clubsport werd uitgebracht in volgende kleuren: Titanium Zilver, Titanium Blauw en Estoril Blauw.
Verder werd er ongeveer 20kg aan geluidsisolaltie weggehaald, om het geluid van de motor beter te horen. De Clubsport (met dezelfde motor als de 330Ci, levert 231pk. 90% van z'n koppel, is beschikbaar vanaf 1500 Rpm.
Verder heeft de clubsport, de zelfde ophanging als de M3, samen, met 18" dubbelspaak velgen, de Clubsport spoiler en splitters. Ook werd er op de Clubsport, nooit een Chrome raamlijst geplaatst, deze was altijd shadowline zwart. De instaplijsten vermelden ///M Clubsport.
De Clubsport is ENKEL uitgekomen als 330Ci.
Waarschijnlijk heeft jouw wagen dus enkel het pakket. Als je wil controleren, of de ophanging wel die van een M3 is, moet je even naar je veren kijken. De M3 veren, hebben namelijk op de voorste veren 1 geel streepje staan, vanachter hebben ze 4 gele streepjes.
bestaat een M3 clubsport editie dan wel?
want een vader van een vriend heeft dus een M3 clubsport gekocht.. tenminste zo zei hij het.. maar het is dus waarschijnlijk een M3 met clubsport pakket?
want een vader van een vriend heeft dus een M3 clubsport gekocht.. tenminste zo zei hij het.. maar het is dus waarschijnlijk een M3 met clubsport pakket?
Ze noemen de clubsport versie, meestal een M3 clubsport. Dit is echter ook gewoon een clubsport!PATRON schreef:bestaat een M3 clubsport editie dan wel?