lampjes automaat
lampjes automaat
de lampjes van mijn e 46 coupè automaat branden niet
de lampjes die aan gaan als je de pook op p-r-n-d zet
wel als ie op tiptronic staat
wat kun je hier aan doen?
de lampjes die aan gaan als je de pook op p-r-n-d zet
wel als ie op tiptronic staat
wat kun je hier aan doen?
Re: lampjes automaat
Je kunt eens controleren of de aansluitingen nog wel goed zitten. Mocht dat het geval niet zijn, dan kun je deze module vast wel nieuw bestellen bij de dealer. Dit zal vast niet zo duur zijn.
Je kunt controleren of er iets mankeerd door eerst de pook eraf te trekken (niet draaien!), vervolgens de pookhoes eraf halen. Als je dat gedaan hebt kun je de rand, waarin deze lampjes zitten, ook loshalen (iets naar binnen duwen en dan omhoog).
Succes ermee!
Je kunt controleren of er iets mankeerd door eerst de pook eraf te trekken (niet draaien!), vervolgens de pookhoes eraf halen. Als je dat gedaan hebt kun je de rand, waarin deze lampjes zitten, ook loshalen (iets naar binnen duwen en dan omhoog).
Succes ermee!
Als je de pook eraf wilt hebben kun je em beste in N zetten dan staat ie het meest verticaal, en dan met veel kracht recht naar boven trekken, maar kijk uit dat je niet te ver doorschiet als ie loslaat

Mooi zwart is niet lelijk!
Ff off topic
Haal je zo ook de pook van een handbak los? of moet je eerst de lijst eromheen los peuteren? Ik heb namelijk een vreselijk irritante ratelend geluid wat bij de pook vandaan komt. dus wil ik even een kijkje nemen. Misschien heeft iemand hier al eerder last van gehad...?
@ herman
Mijn excuus dat ik je topic vervuil maar vind mij issue niet ''nieuw topic waardig'' Hoop dat je jou issue snel en cheap op te lossen is
Haal je zo ook de pook van een handbak los? of moet je eerst de lijst eromheen los peuteren? Ik heb namelijk een vreselijk irritante ratelend geluid wat bij de pook vandaan komt. dus wil ik even een kijkje nemen. Misschien heeft iemand hier al eerder last van gehad...?
@ herman
Mijn excuus dat ik je topic vervuil maar vind mij issue niet ''nieuw topic waardig'' Hoop dat je jou issue snel en cheap op te lossen is

Increase the Peace!
Yess, ff in neutraal zetten en verticaal trekken. Idd uitkijken dat je niet voor het dak gaatbibic schreef:Ff off topic
Haal je zo ook de pook van een handbak los?

Of je kiezen bijna uit je mond rammelt. Al doende leert men!!BiGa schreef:Idd uitkijken dat je niet voor het dak gaat

Inderdaad, ik had een tand door de lip! 

Maar denk dat Bibic antwoord heeft gekregen op zijn vraag, nu graag weer verder met Herman zijn probleem
..

Moderatoropmerking Dnl
ja bedankt vrienden
de stekker zat los
hij doet het weer
nu een ander probleem
mijn automaat maakt een hoge pieptoon voor hij overschakeld
dan is het even weg maar komt dan weer snel terug
wat kan dit zijn?
groetjes herman
de stekker zat los