Ik wil me dan ook even voorstellen. Mijn naam is Mirza. Woon in hartje Rotterdam en ben 28 jaar. Heb verschillende VWs gereden. Mijn vorige auto was een Land Rover Freelander. Ik rijd sind mei eindelijk een BMW. Ik heb even twee fotos toegevoegd. Het is een eche Duitster (ingevoerd). Ik heb me vroeger veel met tuning bezig gehouden, maar nu vind ik het een kunst om mijn auto zo veel mogelijk origneel te laten. Heb voorlopig ook geen plannen om dingen te veranderen. Als er wat op komt dan moet het wel origineel zijn. Dat is mijn motto :-) Ik houd ervan om te sleutelen aan de auto, al heb ik zelf niet zo veel verstand van. Toch wil ik graag leren over deze mooie merk. Ik kan mij herinneren toen ik nog achttien was en net begon met rijlessen, dat ik s'avonds dan op me bed lag en fantaseerde hoe ik de straat uitrij in mijn mooie BMW. Haha deze droom is werkelijkheid geworden.
Voorlopig staan er geen grote dingen in de planning. Ik heb nog 4500 km tot te gaan tot grote beurt. Dit ga ik natuurlijk zelf doen. We hebben ook alle ruimte hier bij ons op de zaak. Ik ga meteen ook de EGR schoonmaken. Auto rookt niet zo veel, maar na het lezen van een topic in Do It Yourself wil ik niet wachten tot EGR heel vies wordt. Dat wordt dus een mooie klus.
Mijn BMW 320d AUT Exe
Op de wintersloffen

Er zullen nog meer foto's komen, maar dan maak ik me eigen topic in de showroom...