strut bars
Re: strut bars
Waar kun je in nederland dit spul bestellen?
Betere foto's misschien Joost? Ziet er wel erg vet uit!
Wat was de prijs?
Wat was de prijs?
- Dealer voor OEMHarko schreef:Waar kun je in nederland dit spul bestellen?
- Stroeve Motorsport
- Auto Spin
- Etc...
dankje
stroeve motorsport was ik vergeten
stroeve motorsport was ik vergeten
236.-Dnl schreef:Betere foto's misschien Joost? Ziet er wel erg vet uit!
Wat was de prijs?
hier is een betere pic van het web geplukt http://www.eurocarmotorsport.com/Image/s27.jpg
hebben de nieuwe 3 series het niet standaart??
Misschien dat ik ook eens zo`n ding koop... lijkt me wel leuk.
Misschien dat ik ook eens zo`n ding koop... lijkt me wel leuk.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
bmw heeft alles standaard op de optie lijst 

- DJLeonardo
Quote verwijderd
Ja voor mij, ik heb je al een PB gestuurd..... ;DModeratoropmerking Opt1mus
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
- Ton 320D Touring
Deze vind ik ook wel wat hebben.
Bij onze vrienden van Umnitza:

http://www.umnitza.com/product_info.php?products_id=298
Bij onze vrienden van Umnitza:

http://www.umnitza.com/product_info.php?products_id=298
Ik snap trouwens niet waarom er niemand is die deze dingen zelf maakt. Kost je echt geen 120-200-300 euro p.s. Het is gewoon een plaatje met een stang er aan. En als je hem zelf maakt kan je hem zo sterk maken als je zelf wilt.
Ik denk nou juist dat dat hem is, hoe sterk moet zo'n ding zijn ??
nou als ik kijk naar de constructie denk ik dat het wel mee valt.. Maar het ligt ook aan de constructie. Je kan een simpele pijp nemen maar die moet dan wat dikker zijn en wellicht wat zwaarder. Maar je kan je afvragen, maakt het uit hoe dik je hem maakt? In het ergste geval werkt hij minder of hij knikt. Maar als je een solide pijp neemt dan denk ik echt niet dat het een probleem is. En je kan het altijd laten verchromen als je dat wilt.
Als ik kijk naar die gebogen pijp dan denk ik ook van tja.. dat knikt ook omdat die knik een zwak punt is in de pijp.
Ik denk zelf dat als je een holle vierkante aluminium pijp neemt dat dat sterk genoeg is vanwege z`n vorm. Of bijvoorbeeld een H of U Profiel.
Het lastigste van dit geheel is dat je de voeten moet lassen en op maat moet krijgen. Maar ook dat komt niet precies aan. Eigenlijk is het een heel simpel iets als je maar geen speling hebt in de krachtenrichting.
Als ik kijk naar die gebogen pijp dan denk ik ook van tja.. dat knikt ook omdat die knik een zwak punt is in de pijp.
Ik denk zelf dat als je een holle vierkante aluminium pijp neemt dat dat sterk genoeg is vanwege z`n vorm. Of bijvoorbeeld een H of U Profiel.
Het lastigste van dit geheel is dat je de voeten moet lassen en op maat moet krijgen. Maar ook dat komt niet precies aan. Eigenlijk is het een heel simpel iets als je maar geen speling hebt in de krachtenrichting.