Daytime running lights
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Daytime running lights
NOU DAT IS FIJN OM TE WETEN
Volgende keer maar zonder caps-lock?
Je hebt idd wel gelijk met die trucks.
Volgende keer maar zonder caps-lock?
Je hebt idd wel gelijk met die trucks.
- bmw325ticompact
Nou beste drl liefhebbers,
Nog ff een mail gestuurd naar de verkoper van de drl module die er voor de e36 te krijgen is. Zie hieronder kopie van mijn mail cq antwoord.
----- Original Message -----
From: "Gordon O'Niel
To: <andymaddux@LeatherZ.com>
Sent: Sunday, December 14, 2008 1:41 PM
Subject: drl for bmw e46
Dear Andy,
I would like to know if the DRL module you're selling is also for the BMW
E46.
I drive my car in The Netherlands where we don't have DRL as standard like
in your country.
The situation i would like is shown on the picture. (DRL+Parking lights)
Hope you can help me with having the DRL lights activated.
Fine regards
G. O'Niel
The DRLs on an e46 are something that is programmed through the dealer, they
go through the cars computer to activate them.
Andy Maddux
http://www.LeatherZ.com
513.631.2275[/i]
Nog ff een mail gestuurd naar de verkoper van de drl module die er voor de e36 te krijgen is. Zie hieronder kopie van mijn mail cq antwoord.
----- Original Message -----
From: "Gordon O'Niel
To: <andymaddux@LeatherZ.com>
Sent: Sunday, December 14, 2008 1:41 PM
Subject: drl for bmw e46
Dear Andy,
I would like to know if the DRL module you're selling is also for the BMW
E46.
I drive my car in The Netherlands where we don't have DRL as standard like
in your country.
The situation i would like is shown on the picture. (DRL+Parking lights)
Hope you can help me with having the DRL lights activated.
Fine regards
G. O'Niel
The DRLs on an e46 are something that is programmed through the dealer, they
go through the cars computer to activate them.
Andy Maddux
http://www.LeatherZ.com
513.631.2275[/i]
Volgens mij blijft het lastig, het is dus mogelijk om dit om ze zetten aan bovenstaand bericht te lezen, wil natuurlijk niet zeggen dat je basismodule dit ook ondersteund, ik zelf heb dit b.v. met het auto lock systeem wat ik wel in kan schakelen maar door de basismodule gewoonweg niet wordt geaccepteerd, zou kunnen dat dit met DRL precies hetzelfde geval is, ofwel een amerikaanse basismodule kan het wel en europese niet......
en owja, is gewoon een gedachte, nergens op gebaseerd, iig ik heb een nieuwere 2e hands basismodule en het auto lock systeem werkt nu wel prima
en owja, is gewoon een gedachte, nergens op gebaseerd, iig ik heb een nieuwere 2e hands basismodule en het auto lock systeem werkt nu wel prima
BMW is a pleasure that you never can measure
als het goed is kan je de Daylight Running Lights ook instellen met die eLight modul..
citaat van europeanautosource.com:
en hopelijk bestel ik hem aan het eind van de maand
citaat van europeanautosource.com:
- Spoiler: Laat zien
Hier ben ik heel erg benieuwd naar. Als je met die module de DRL's kan aanzetten, bestel ik er zeker ook één.PATRON schreef:in deze pakket (ultimate) zit ook auto lock, mistlichten aan/uit bij bochten naar links/rechts, spiegels kan je instellen om automatisch in/uitklappen bij het openen/sluiten van je auto, 1x tikken op de knipperlicht=3x knipperen en dus de lichten naar voorkeur als je de auto opent/sluit..
Ik zou zeggen: Keep us posted!
ik heb hem net besteld.. zat nog te twijfelen tussen de eLight of een versterker mja versterker volgende maand dan maar vond dit toch wat leuker
Ben benieuwd naar je (inbouw) ervaringen Patron.
Maak er een mooie DIY van!
Maak er een mooie DIY van!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
als het weer niet te koud is, zal het een veel mooiere DIY worden iig
ik hou jullie zeker op de hoogte!
ik hou jullie zeker op de hoogte!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Vergeet niet te laten zien hoe je zo'n kreng kan programmeren he?
Waar is ie besteld, en welke uitvoering heb je? (en, wat moest ie kosten?)
Waar is ie besteld, en welke uitvoering heb je? (en, wat moest ie kosten?)
ik heb hem via Duitsland bestelt, gewoon bij het bedrijf die ze ook maakt (car-solution.de). Ze hebben wel 4 of 5 pakketten en ik heb de duurste genomen. Deze is 230 euro en dan nog verzendkosten en komt het op 240 euro neer. Die ik bestelt heb is de Ultimate en deze heeft opties (als ik het goed heb tenminste):
-DRL
-lichten instelbaar bij openen en sluiten van je auto
-Deuren gaan automatisch op slot als je 15 km/h rijd en gaan weer open als je de contact uit doet (dit kon ook zonder de module dacht ik, maar dan moet je ff met speek praten)
-Als je elektisch klapbare spiegels hebt, kan je instellen dat ze dichtklappen bij het openen/sluiten van je auto
-Als je een bocht naar links/rechts doet, kan je de linker/rechter mistlicht laten branden zodat je beter ziet of er iets op de grond licht.
-1x knipperlicht = 3x knipperen
en dat moet het wel zijn dacht ik.. en bij die goedkopere heb je enkele opties minder..
hoop dat ie nog dit jaar komt..
-DRL
-lichten instelbaar bij openen en sluiten van je auto
-Deuren gaan automatisch op slot als je 15 km/h rijd en gaan weer open als je de contact uit doet (dit kon ook zonder de module dacht ik, maar dan moet je ff met speek praten)
-Als je elektisch klapbare spiegels hebt, kan je instellen dat ze dichtklappen bij het openen/sluiten van je auto
-Als je een bocht naar links/rechts doet, kan je de linker/rechter mistlicht laten branden zodat je beter ziet of er iets op de grond licht.
-1x knipperlicht = 3x knipperen
en dat moet het wel zijn dacht ik.. en bij die goedkopere heb je enkele opties minder..
hoop dat ie nog dit jaar komt..
Nice! Ben benieuwd of het veel werk is om deze te plaatsen.
Increase the Peace!
als ik lees wat er de site staat, moet het heel simpel zijn. Je moet het verbinden met 3 kabels (welke weet ik niet).
mja denk dat ik hem pas volgende week binnen heb..
mja denk dat ik hem pas volgende week binnen heb..
Moet je deze ook aanmelden na het plaasen? En hoe stel je de voorkeuren in? Ik hoop idd ook dat je er een DIY van maakt en als het niet te moeilijk is wil ik OOK
Increase the Peace!
Bedoel je met aanmelden bij het bedrijf of iets anders? bij het bedrijf hoef je niet aan te melden denk ik
en de voorkeuren kan je met een USB kabeltje (toch CTD?) overzetten.. wordt geleverd met hun software erbij..
en de voorkeuren kan je met een USB kabeltje (toch CTD?) overzetten.. wordt geleverd met hun software erbij..
Met aanmelden bedoel ik, dat je nog langs de dealer moet met het apparaat zodat de computer van je wagen deze herkent. Als dat niet hoeft is dat een soort van plug and play.
Increase the Peace!