night beemer's project - en klaar is hij -

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Griffendahl

Re: night beemer's project - dubbele uitlaat is klaar -

Bericht door Griffendahl » 28 dec 2008, 17:48

Steekt inderdaad te ver uit... 't Is maar goed dat je dat laswerk van buiten niet zo goed zien kan :roll: Vind die hele uitlaat niet half zo netjes als de rest van de auto, heel erg zonde imho...

Gemiste kans :( Idee is goed... Uitvoering is niet echt wat ;(

Hoef je trouwens in België geen einddemper te hebben... ?? Die zijn daar toch heel streng met die schouwingen en zo ?? :?

brane

Bericht door brane » 28 dec 2008, 17:48

iets inkorten en het staat super vet man

night beemer

Bericht door night beemer » 28 dec 2008, 17:59

:( Ik doe dus alle moeite om alles mooi neer te schrijven, en kreeg ik dus dit.

ZOALS AL GEZEGT is enkel het las werkt klaar, alles moet nu nog opgeschuurd worden.
en worden de pijpen nog ingekort. Alles wordt indien mogelijk gepolierd.

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 28 dec 2008, 18:04

Je moet niet kwaad worden... :) Op fora verwacht je commentaar, soms zijn mensen kritischer op dingen dan jij verwacht. Je kan niet verwachten dat iedereen altijd even positief is. Eerlijkheid voor alles toch ?? Of hoor je liever alleen maar positieve dingen terwijl mensen dat niet menen... ?? :roll:

Wat betreft mijn reactie, 't is duidelijk dat het nog niet af is, maar ik denk niet dat je met genoemde handelingen het nog half zo netjes kan krijgen als de rest van je auto. Ik vind het gewoon allemaal niet zo netjes gedaan, terwijl ik het werk wat ik eerder van je gezien heb heel erg netjes vind... Wellicht dat je het van de buitenkant uiteindelijk niet ziet, maar ik persoonlijk zou me daar niet echt happy bij voelen als dat bij mij zo was... Maar misschien ligt dat wel aan mij :)

Guiding

Bericht door Guiding » 28 dec 2008, 19:41

(dit is niet op jouw post bedoeld sander, ben alleen bang om quotes te gebruiken :P)

Lezen is op zich ook een vak, ik heb nightbeemers verhaal met veel interesse gelezen, en daar staat toch netjes in beschreven dat het nog niet klaar is, en dat ie die pijpjes nog wil inkorten.
Als je de moeite neemt te posten, neem dan ook de moeite iemand post helemaal door te lezen.
Ik vind het zowiezo al heel wat dat iemand die zoveel werk aan een project heeft, ook nog de tijd neemt netjes foto's te maken en een verslag erbij.
Afbeelding
Mooi zwart is niet lelijk!

night beemer

Bericht door night beemer » 28 dec 2008, 22:36

bedankt, neen ben zeker niet kwaad.
anderzijds zie ik niet in waarom het nooit poper gaat komen ? alle lasnaaden zijn mooi gelast, dus die opschuren gaat een mooi glad opp. opleveren.

ik denk dat jij het meer bedoeld op de kant aan de batterij? Daar hebben we idd heel wat moeite gehad om het al dan niet te doen passen. dus daar moet de afwerking nog komen.

Natuurlijk was het makkerlijk geweest om naar de garage te stappen, en da wagen daar gewoon af te zetten. Of om zoals iedere normale mens uitlaatsierstukken komen en die er simpelweg op te lassen. Maar zo ben ik niet, en dit zal zoals de rest zeker wel goed komen. Er staat trouwens nergens in m'n woordenboek dat herbeginnen verboden is

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 28 dec 2008, 23:04

Ik laat me verrassen :) Ik zou zeggen 'prove me wrong', hehe :) Ben benieuwd hoe het ga worden, ga het volgen :)

CTD

Bericht door CTD » 29 dec 2008, 00:38

Ziet er goed uit, spijtig van het contrast!

Je hebt zo een mooi klasse interieur (leder), en dan meng je dit met carbon... Ik wil het eerst wel eens allemaal af zien, voor ik mijn oordeel geef!

night beemer

Bericht door night beemer » 29 dec 2008, 10:50

CTD schreef:Ziet er goed uit, spijtig van het contrast!

Je hebt zo een mooi klasse interieur (leder), en dan meng je dit met carbon... Ik wil het eerst wel eens allemaal af zien, voor ik mijn oordeel geef!

yep, daar had ik ook schrik voor. daarom komt de carbon in matte vernis, daardoor is de carbon minder fel en trek die minder aandacht

Farl

Bericht door Farl » 29 dec 2008, 11:16

Knap gedaan hoor!! Heel erg veel respect voor zo'n project. :amen: (ik zou niet weten waar te moeten beginnen)

night beemer

Bericht door night beemer » 29 dec 2008, 23:32

dus zoals ik al gezegt had, heb de pijpjes vandaag ingekort . en gepolierd.

na het afsnijden.
Afbeelding
Afbeelding

en dan erna natuurlijk hé

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bart335i

Re: night beemer's project - uitlaat is afgezaagt-

Bericht door Bart335i » 30 dec 2008, 00:00

Ik vind het toch wel erg mooi geworden zo! Netjes gemaakt!

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 30 dec 2008, 00:34

Toch maar niet ongelijk afgezaagd? Was misschien ook wel mooi geweest.
Ik vond het gister nog nergens op lijken, maar nu ziet het er toch wel goed uit.

Over het laswerk.... Ik ben blij voor je dat het aan de onderkant zit.

hanse46

Bericht door hanse46 » 30 dec 2008, 10:16

Ik vind het eindresultaat toch wel erg geslaagd moet ik zeggen! Lijkt verdraaid veel op een Eisenmann qua styling.

Maar waar ik eerder benieuwd naar ben, hoe is het geluid?

night beemer

Bericht door night beemer » 30 dec 2008, 10:54

het geluid zou ik eerder discreet noemen. op lage toeren hoor je compleet niets.
op volle belasting en hogere toren dan hoor je hem wel, het is eerder een zwaar geluid. vergelijk het een beetje met een zware benzine motor die op neutraal draaid

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”