Gebruikte wax: Meguiars M16
Foto's:
- Spoiler: Laat zien
Anyway, kijk en geniet!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 30-12: OEM xenon geplaatst!!
Update 17-04-'09: 18" styling 135M velgen gekocht!!!
Resultaat:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 25-04-'09:
Vandaag de QP even verwend met een grondige polijstbeurt. Stond al langer op de planning, en met het mooie weer nu was het een mooie kans!
Gebruikte producten:
Kleien + quick detailer
Meguiars M83 roterend
Meguiars M80 excentrisch
M16 wax
Onvoorstelbaar wat je met machinaal poetsen kunt doen!! Krassen en swirls zijn verdwenen, op wat enkele diepere krasjes na hier en daar. Binnenkort komen er nog 50/50 shots, wat de staat van de lak was en hoe het wordt na polijsten. Heb bewust het rechterportier laten zitten .
Resultaat:
Update 15-05-'09:
Afgelopen woensdag is er een vrouwtje tegen m'n auto aan gereden. Ik stond geparkeerd, mevrouw kwam langs rijden en nam de bocht naar rechts wat te krap. Ze knuffelde daarbij m'n voorscherm, bumper en de velg (het was gelukkig wel een 1-serie, dus ze zijn in elk geval niet vreemd gegaan )! Stond er zelf bij gelukkig, ze gaf ook meteen toe dat ze zelf fout zat. Formulieren ingevuld en schade laten taxeren: €802,65!! Hoop geld vond ik zelf..
Foto's:
Update 27-05-'09:
Gisteren is mijn gloednieuwe M Individual stuur binnengekomen!! Lekker exclusief, ik had het eerlijk gezegd nog nier eerder gezien ;D Het kleurt goed bij m'n interieur, en voor de prijs van ..... €75,- kon ik hem niet laten liggen...
Foto's:
Update 28-05-'09:
Sinds gisteren begonnen met het spuiten van de lijsten. De keuze is uiteindelijk toch gevallen op hoogglans zwart!
Enkele foto's:
Update 29-05-'09:
Vandaag het M-individual stuur geinstalleerd. Ik ben blij, het resultaat is boven verwachting!!
Ik heb, met dank aan de tip van T3C, het afdekkapje van het sportstuur aangepast naar het M-stuur. Stukje erin gelijmd, opgevuld, geschuurd en gespoten. Is goed gelukt! Puur omdat ik nog twijfel ofdat ik dat hoogglans zwart op het stuur wel mooi vind ja of nee. Mocht het niet bevallen, zet ik er alsnog een origineel kapje op.
Foto's willen we zien natuurlijk:
Update 09-06-'09:
Vandaag de AC schnitzer veren aan de achterzijde gemonteerd. Ik heb destijds een complete kit gekocht, maar had tot nu toe alleen de voorkant verlaagd. Ik was benieuwd hoeveel hij achterr nog zou zakken, het resultaat bevalt me eerlijk gezegd prima!
Foto's:
Update 15 augustus 2009 Interieur updates!
Zo, we hebben weer een paar interieur-updates
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 26 augustus 2009 Angel Eyes 3000k!
Gisteravond een setje Angel Eyes opgehaald bij een forumlid van bmwclub2003.nl.
Paar snelle foto's:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 27 augustus 2009 LED achterlichten + silvervisions voor!
Vandaag een pakketje binnengekregen van D-parts, een splinternieuwe set LED achterlichten! Adviesprijs was 249,- maar omdat 1 LEDje kapot was, kon ik ze voor €85,- overnemen. Vanochtend gelijk even gekeken waarom dat LEDje niet brandde, blijkt er een draadje voorlangs te lopen Dus dat was snel gefixed! Geen foutmeldingen, pasvorm is prima.
Foto's:
Update 1 september 2009 Spacers gemonteerd van 10mm.
Gisteren de set spoorverbreders binnengekregen, gisteravond even gemonteerd aan de voorkant. De achterkant ook geprobeerd, maar gek genoeg loopt ie dan rechtsachter aan! :? Geen idee wat dat kan zijn, links gaat het gewoon goed. Het lijkt dus net alsof het rechter achterwiel iets verder naar buiten staat, maar wat de reden daarvan is..
Anyway, eerst de voorkant maar eens geprobeerd, ik ben overtuigd dat deze blijven zitten! Staat echt veel dikker en de wielen vallen nog netjes binnen de wielkasten.. Ik vind het echt heel vet staan!!
Foto's:
Update 17 mei 2010 M-tech II voorbumper gemonteerd:
Nog even een snelle foto gemaakt van het (nog smerige) interieur: