Welke velgen onder mijn 320cd?

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
carnifex

Welke velgen onder mijn 320cd?

Bericht door carnifex » 29 dec 2008, 21:56

Misschien wel een goed moment voor een advies van jullie. Ik zoek nog nieuwe velgen voor onder de 320CD, maar weet gewoon niet welke.

M6 vind ik erg mooi, maar ik vind ze iets te open. Helemaal zwarte velgen heb ik ook aan zitten denken, maar die staan onder een Titan mooier vind ik. De velgen van Opt1mus vind ik ook helemaal gaaf, maar ook die zijn vrij donker.

Kortom, ik kom steeds weer op de velgen die ik nu heb: de Black Chrome M5's. Iemand nog een suggestie wellicht? Ik heb nu 17", en wil het liefst 18".

Reden van de vervanging is dus niet dat ik deze niet mooi vind, maar ze hebben wat tikjes gehad ( ;( )
Ga ik nu teveel off-topic overigens?

EDIT: ik weet nu ook hoe de functie "spoiler" werkt haha, bedankt Bukko voor je compliment. Toch maar laten zitten deze velgen?! Lastig.

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Re: Ook nieuw dus!

Bericht door bjornc » 29 dec 2008, 22:06

Ik zou zeggen: Styling 199.

Afbeelding

Ik heb ze al wel onder een E46 coupé gezien, maar kon zo snel geen foto vinden.
Echt een super combi :duimen:

Forum doet de foto geen eer aan: http://i190.photobucket.com/albums/z300 ... 18d070.jpg

Robbel

Re: Ook nieuw dus!

Bericht door Robbel » 29 dec 2008, 22:36

BBS CK vind ik ook erg mooi
Afbeelding
Afbeelding
Voordeel van de kleur antreciet/zwart is dat je niet meteen ziet dat er wat vuiligheden op zitten ;)
maar deze heb je natuurlijk ook in de normale alu-kleur..
_______________________________Showroom________________________________
Afbeelding
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”