Nou een kan E46 kan veel kilometers aan maar de manier waarop, dat is maar de vraag. Om te laten zien hoe onderhoudsvriendelijk of onvriendelijk de auto is is dit topic. Dit geeft misschien wat hoop voor de toekomstige bestuurders en voor de mensen die veel kilometers rijden.
Wat wil ik dat in dit topic komt?
de KM stand toen je hem kocht
de Huidige KM stand
Wat je er mee wilt gaan rijden
en wat je punten van onderhoud zijn geweest.. eventueel met kmstand.
Olieverbruik tussen de beurten door, moet je om de 1000km een liter bijgooien of heb je nog nooit de vuldop eraf gehad?
Wat kan maar niet hoeft is natuurlijk het kostenplaatje, echter omdat elke garage z`n eigen uurtarief heeft kan je dat niet helemaal vergelijken. Zet er dan wel bij wat voor garage, een dealer of een naamloze. Dit topic is niet gemaakt om dealers af te zeiken of te promoveren tot de elite klasse dus namen liever niet.
Topicregels:
* info graag alleen voor mensen met kilometerstanden van 150.000 Km+ bij benzinemotoren en 200.000 Km+ bij diesels.
- Spoiler: Laat zien
Ik wil wel 1 uitzondering maken (al ben ik natuurlijk geen moderator en ben ik niet de baas) en dat is voor de M3. Omdat deze vaak weinig kilometers maakt en men misschien toch inzicht wil krijgen in de betrouwbaarheid daarvan.
* graag per user 1 post en daarin al je informatie toevoegen zodat een goed beeld ontstaat van het verloop van het onderhoud nav de gereden kilometers
Ik hoop dat we veel waardevolle informatie kunnen halen uit dit topic en dat we een stapje verder zijn in het begrijpen van de BMW E46 3 serie.