nieuws ....
nieuws ....
.....
Laatst gewijzigd door B46 op 06 jan 2009, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
www. M3 register .nl
Re: nieuws bertus
Zo, dat is heftig nieuws zeg! Was je zelf aanwezig bij de gewapende overval?
In ieder geval sterkte ermee man!
In ieder geval sterkte ermee man!
Jeetje, dit wist ik ook nog niet. Best heftig verhaal inderdaad. Mag ik vragen hoe het precies gebeurd is? Hopelijk heb je in 2009 meer geluk!
- largeproject
- Contacteer:
Mooi kl#te Bertus,ik weet niet of je daar blij mee moet zijn dat ze je auto's gestript terug vinden,weet natuurlijk niet hoe je verzekerd bent,ik hoop goed voor je.
Wow dat wist ik nog niet maar dit is wel heftig nieuws zeg. Ik hoop dat alles weer ten goede komt voor je ook al is het waarschijnlijk op dit moment een waardeloze tijd totdat je weer iets van je auto's verneemt.
Ik leef in ieder geval met je mee en weet wat het is als je auto(s) gestolen word(en). Ik heb het namelijk zelf ook meegemaakt, weliswaar niet door een gewapende overval maar wel de diefstal op zich. We hadden de auto slechts 4 dagen in ons bezit en weg wastie ... werd een week later in Rhoon gevonden, totaal gestript.
In ieder geval heel veel sterkte Bertus!
Ik leef in ieder geval met je mee en weet wat het is als je auto(s) gestolen word(en). Ik heb het namelijk zelf ook meegemaakt, weliswaar niet door een gewapende overval maar wel de diefstal op zich. We hadden de auto slechts 4 dagen in ons bezit en weg wastie ... werd een week later in Rhoon gevonden, totaal gestript.
In ieder geval heel veel sterkte Bertus!
Wow Bertus wat heftig zeg!
Probeer het me allemaal een beetje voortestellen waarom ze echt speciaal de moeite doen 2 relatief oude auto's zo gewapend te stelen van je... Klinkt me als iets Persoonlijks in de oren
heel veel sterkte ermee!
Probeer het me allemaal een beetje voortestellen waarom ze echt speciaal de moeite doen 2 relatief oude auto's zo gewapend te stelen van je... Klinkt me als iets Persoonlijks in de oren

heel veel sterkte ermee!
Hier schrik ik ook even van. Dit zou ik echt niet willen meemaken x|
Ik wens je ook alvast veel sterkte en hoop dat er nog enigsins iets positief uit de bus komt!
Ik wens je ook alvast veel sterkte en hoop dat er nog enigsins iets positief uit de bus komt!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Bertus,
Dit is echt te gek voor woorden. Ik ben blij voor je dat de auto's weer terecht zijn.
Hopelijk in een staat waarin je er niet al teveel werk mee hebt.
Kun je ons vertellen of de auto's dmv info op het forum gestolen zijn?
Sommige mensen hier hebben namelijk een woonplaats in het profiel staan, en dan is het natuurlijk makkelijk zoeken.
Sterkte ermee.
Dit is echt te gek voor woorden. Ik ben blij voor je dat de auto's weer terecht zijn.
Hopelijk in een staat waarin je er niet al teveel werk mee hebt.
Kun je ons vertellen of de auto's dmv info op het forum gestolen zijn?
Sommige mensen hier hebben namelijk een woonplaats in het profiel staan, en dan is het natuurlijk makkelijk zoeken.
Sterkte ermee.
Wat een nieuws Bertus! lekker begin van het nieuwe jaar voor je, gelukkig zijn de auto's al terecht (geluk dat ze nog bijelkaar waren) Ik hoop voor je dat de schade niet te groot is en dat de verzekering genoeg dekt.....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Veel sterkte Bertus!!!! en ik hoop dat 2009 beter voor je begint en dat alles achteraf mee zal vallen voor je.
het is idd te gek voor woorden. en uitgerekend jou auto's... ik hoop niet dat ze beide wagens leeggetrokken hebben en wat een geluk dat je een traceunit in je auto had ik dacht altijd dat het overkill was.. maar dat is dus in mijn gedachte veranderd. al zou je een auto hebben van 20jaar dan is zo'n systeem echt een must als autoliefhebber.
iig sterkte bertus en toch alvast een goed 2009
iig sterkte bertus en toch alvast een goed 2009
//.00.-// > /.-////.-///.-
Heftig man gewapende overval!
Hopelijk zijn je auto's nog in goede staat en zat hier ook je nieuwe cabrio bij trouwens??
Hoe dan ook ik ben blij dat ik een klasse 3 alarm in heb laten bouwen achteraf inclusief een Trace unit x|
Ik wens je een goede jaarwisseling en dat je je Bimmers maar snel weer in je bezit mag hebben en onbeschadigd uiteraard.
Het klinkt me inderdaad ook als persoonlijk in de oren, is het voor je huis gebeurt of ergens anders?
We duimen voor je

Hopelijk zijn je auto's nog in goede staat en zat hier ook je nieuwe cabrio bij trouwens??
Hoe dan ook ik ben blij dat ik een klasse 3 alarm in heb laten bouwen achteraf inclusief een Trace unit x|
Ik wens je een goede jaarwisseling en dat je je Bimmers maar snel weer in je bezit mag hebben en onbeschadigd uiteraard.
Het klinkt me inderdaad ook als persoonlijk in de oren, is het voor je huis gebeurt of ergens anders?
We duimen voor je

Wat een verschrikkelijke ervaring lijkt me dat zeg! Of was die overval niet op jouw zelf? En waar was de overval?
Blij dat ze de auto's gevonden hebben, nu hopen dat ze nog een beetje compleet zijn!
Veel sterkte en succes!
Blij dat ze de auto's gevonden hebben, nu hopen dat ze nog een beetje compleet zijn!
Veel sterkte en succes!
- DJLeonardo
Jesus...
Laatst gewijzigd door DJLeonardo op 19 aug 2009, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.