Misschien het nieuwe rijden eens proberenMaritaly schreef:Ik hoor hier allemaal leuke cijfers ..
Weer een tankje leeg gemaakt .. 1 op 13,8![]()
Neem toch aan dat het aan de rechtervoet ligt
50 in zijn 4
80 in zijn 5
rustiger optrekken bij het stoplicht.
Misschien het nieuwe rijden eens proberenMaritaly schreef:Ik hoor hier allemaal leuke cijfers ..
"Nieuwe rijden" doe ik in feite wel... veel uitrollen,hennep E46 schreef:Misschien het nieuwe rijden eens proberenMaritaly schreef:Ik hoor hier allemaal leuke cijfers ..
50 in zijn 4
80 in zijn 5
Nou sorry.. dan maar wat meer verbruiken, maar het is niet mijn style van rijden..hennep E46 schreef:Misschien het nieuwe rijden eens proberen
50 in zijn 4
80 in zijn 5
Opt1mus schreef:#@$%#&&()(* , te zware rechtervoet gehad!
Zit nu op 5,7/100km ;(
Opt1mus schreef:#@$%#&&()(* , te zware rechtervoet gehad!
Zit nu op 5,7/100km ;(
|Uuhhh Handbak neem ik aan?? Dat scheelt al 1l/100km ten opzichte van een automaat.Opt1mus schreef:mijn kilometers zijn vrijwel allemaal provinciale & snelweg-kilometers, ik rij woon/werk op een fileloze route (St. Philipsland - Oosterhout) . 's Ochtends gaat de CC aan op 110/120 en na 70 km gaatie er weer af.
Het is zeker niet zo dat ik met 80 achter een vrachtauto blijf hangen, ik mag zelfs zeggen dat ik een redelijke sportieve rijstijl erop nahou.
Wat ik echter nooit doe is hem doortrekken tot het rood want voor mijn gevoel levert dat geen extra trekkracht op in een 320d, ik het het idee dat na de 3000 toeren de trek eruit is.
Ook trap ik nooit volgas, met halfgas reageert hij net zo snel....
Vandaag overigens getankt, 59 liter met 1060 (1 op 17,96)op de teller en nog 90 te gaan.....
Ik rij dus erg weinig kilometers op de snelweg .. Rij veel in stad en op 80 wegen met stoplichten .. En dan ook nog 50 wegen met drempels ...Opt1mus schreef:mijn kilometers zijn vrijwel allemaal provinciale & snelweg-kilometers,.......
's Ochtends gaat de CC aan op 110/120 en na 70 km gaatie er weer af.......
Vandaag overigens getankt, 59 liter met 1060 (1 op 17,96)op de teller en nog 90 te gaan.....
Gemiddeld verbruik binnen de bebouwde kom(fabrieksopgave) = 7,8/100km = 1 op 12,8.Maritaly schreef:Ik rij dus erg weinig kilometers op de snelweg .. Rij veel in stad en op 80 wegen met stoplichten .. En dan ook nog 50 wegen met drempels ...
Langer als 5 minuten staat bij mij de CC nooit aan ;(
En mijn rijstyle is zonder twijfel sportief te noemen...
Gisteren weer getankt .. 1 op 13,4 ..
Maar met 17,96 nog sportief rijden?
Lijkt me erg knap ..
Henry320d schreef:En wat is nu werkelijk het verschil??
Maritaly schreef:Dus ik denk dat mijn conclusie word ..
Trappen *D
Nee kijk wel uit .. straks nog pijn aan me voetHenry320d schreef:Maritaly schreef:Dus ik denk dat mijn conclusie word ..
Trappen *DToch niet tegen de auto!?!??!?!??!!!?? 8p