CTD's Facelift 330Cd: Pensioen!

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
CTD

Re: NIEUWE MODS!!

Bericht door CTD » 02 jan 2009, 21:59

Ze hebben ze inderdaad op voorraad... Ik kan niet wachten tot de interieurverlichting en de achteruitrijdlichten erin gaan...

Patron

Bericht door Patron » 02 jan 2009, 23:49

ik zeg het je alvast.. interieurverlichting gaat super vet worden!
Afbeelding

CTD

Bericht door CTD » 03 jan 2009, 17:39

Ik hoop het! Heb jij deze dan ook?

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 03 jan 2009, 20:47

Maar mijn vraag blijft eigenlijk nog steeds dezelfde... :roll: Waarom heb je je nummerbord voor je intercooler/radiateur hangen ??

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 03 jan 2009, 21:05

Das om de vliegen uit de radiator/intercooler te houden. :P

BoMeWm

Bericht door BoMeWm » 03 jan 2009, 21:11

En gelijk dan maar de luchttoevoer :)

CTD

Bericht door CTD » 03 jan 2009, 21:21

Simpel! Ik had eerst die lelijke dikke nummerplaathouder hangen. Die vond ik zo lelijk! Ik weet dat dit niet de ideale plaats is voor een nummerplaat, maar ik moet hem ergens hangen (vind het trouwens beter uitzien daar).

En die domme wetgeving toch! Die nummerborden vern#@ken heel de uitstraling van de wagen. Ik ben al blij dat ik niet in Nederland woon! Want geef nu toe, die gele borden?! :r

BoMeWm

Bericht door BoMeWm » 03 jan 2009, 21:25

Nee, wit met rood, nou goed :)

Guiding

Bericht door Guiding » 03 jan 2009, 21:27

/offtopic
Als jij aangereden word door een wagen zonder of met amper opvallende kentekenplaten, of je ziet toevallig dat iemand schade aan je auto maakt en wegrijd, geloof me dan ben jij blij dat die kentekenplaten zo opvallend zijn :)

/ontopic
Mooie wagen en goede mods!
Afbeelding
Mooi zwart is niet lelijk!

CTD

Bericht door CTD » 03 jan 2009, 22:27

Guiding schreef:/offtopic
Als jij aangereden word door een wagen zonder of met amper opvallende kentekenplaten, of je ziet toevallig dat iemand schade aan je auto maakt en wegrijd, geloof me dan ben jij blij dat die kentekenplaten zo opvallend zijn :)

/ontopic
Mooie wagen en goede mods!
Klopt, maar toch!

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 03 jan 2009, 22:46

CTD schreef:Simpel! Ik had eerst die lelijke dikke nummerplaathouder hangen. Die vond ik zo lelijk! Ik weet dat dit niet de ideale plaats is voor een nummerplaat, maar ik moet hem ergens hangen (vind het trouwens beter uitzien daar)
Ik zou gewoon alleen dat plaatje hangen waar die hoort, zonder al die dingen er bij aan dan... Jullie belgen hebben maar geluk met die mooie kleine plaatjes... Dat wat er verder naast hangt is toch niet verplicht ??

Mogen jullie je kentekenplaat niet als sticker ??

Voor je belangrijkste koelingang hangen lijkt me persoonlijk niet echt bijzonder handig... Nu zo in de winter zal het nog niet extreem verschil maken, maar als het dadelijk warm wordt zul je dat zeker vernemen lijkt me. Echt handig is het hoe dan ook niet lijkt me.

CTD

Bericht door CTD » 04 jan 2009, 00:00

Uhu, misschien heb je wel gelijk. Stickers mogen niet (spijtig). Ik was er wel naar aan het zoeken (ze kunnen me de eerste keer toch maar een waarschuwing geven) maar ik weet niet waar ik die kan kopen. Ik heb zelf wagens gezien hier die een plaat hebben laten maken in de kleuren van hun wagen (in mijn geval zal dat dus blauw en wit zijn)... Maar dat is me een beetje duur om er na 1 keer betrapt te worden af te moeten halen.

Wat de grootte van de nummerplaat betreft, we zijn wel verplicht om vanvoor een europees tekentje naast de plaat te hebben. En sinds die platen allemaal zo groot zijn als de plaat die ik heb, leek het me beter om de letters wat dichter tegen elkaar te laten zetten, zodat er een BMW logootje naast kan! Ik blijf het toch maar dom vinden, die platen vanvoor. Het is veel mooier zoals in bepaalde staten in de US, waar het vanvoor niet verplicht is!

Patron

Bericht door Patron » 04 jan 2009, 00:05

in de US hoef je geen kenteken voor te hebben toch? dat lijkt me ook heel normaal trouwens.. als je geflitst wordt, wordt je van achteren geflitst en de politie komt bijna altijd achter je aan rijden.. mjaa

@CTD: jah ik heb ook die interieurverlichting.. tjek mn showroom anders voor niet zo goede foto's :D heb geen tijd gehad om ze beter te nemen mja..
Afbeelding

CTD

Bericht door CTD » 04 jan 2009, 00:33

PATRON schreef:in de US hoef je geen kenteken voor te hebben toch? dat lijkt me ook heel normaal trouwens.. als je geflitst wordt, wordt je van achteren geflitst en de politie komt bijna altijd achter je aan rijden.. mjaa

@CTD: jah ik heb ook die interieurverlichting.. tjek mn showroom anders voor niet zo goede foto's :D heb geen tijd gehad om ze beter te nemen mja..
Sorry, maar ik zie ze niet staan in je showroom...

EDIT: Gevonden! ik zou graag toch nog wat foto's zien. Dat van die kentekenverlichting heb ik ook, dat licht branden!
Laatst gewijzigd door CTD op 04 jan 2009, 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Patron

Bericht door Patron » 04 jan 2009, 00:40

http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f= ... 43&start=0

ik bedoelde mijn topic showroom ;)

mja achteraf gezien zien de foto's er toch niet zo heel slecht uit.. :D
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”