hoogtonig geluid bij rijden
-
Re: hoogtonig geluid bij rijden
Hee Daniel,,ben je al in Belgie geweest?
Is het probleem al verholpen of nog niet??
Kan je me niet even mailen of iets erover op de site zetten??
Is het probleem al verholpen of nog niet??
Kan je me niet even mailen of iets erover op de site zetten??
- Daniel0602
Hoi,
auto staat nog bij storme.
Uiteraard laat ik de resultaten hier op t forum zetten.
Ik denk dat dat aankomende week wel moet lukken
gr daniel
auto staat nog bij storme.
Uiteraard laat ik de resultaten hier op t forum zetten.
Ik denk dat dat aankomende week wel moet lukken
gr daniel
DAT ZEG IK! BMW!
-
Hee Daniel, hoe is het nog afgelopen met je differentieel?
Is het al verholpen ?
Is het al verholpen ?
- Daniel0602
Hey sorry dat ik niks meer heb laten horen.
Om een heel lang verhaal kort te maken... het is niet verholpen.
de 2e hands dif die ik kreeg was ook niet goed. ik ben laatst terug gegaan om mn oude dif er weer onder te zetten en heb mn geld terug....
Ik wil niet zeggen dat t een slecht bedrijf is.. ze hebben mij netjes geholpen..
alleen de 2e hands differentielen zijn blijkbaar moeilijk aanschafbaar (met de juiste verhouding)
ik ga dus gewoon weer een 2e hands aanschaffen via onderdelenlijn ofzo en hemer zelf onder zetten...heb een beetje zitten kijken en het is niet al te moeilijk. Een brug is hierbij wel zeer raadzaam...
Om een heel lang verhaal kort te maken... het is niet verholpen.
de 2e hands dif die ik kreeg was ook niet goed. ik ben laatst terug gegaan om mn oude dif er weer onder te zetten en heb mn geld terug....
Ik wil niet zeggen dat t een slecht bedrijf is.. ze hebben mij netjes geholpen..
alleen de 2e hands differentielen zijn blijkbaar moeilijk aanschafbaar (met de juiste verhouding)
ik ga dus gewoon weer een 2e hands aanschaffen via onderdelenlijn ofzo en hemer zelf onder zetten...heb een beetje zitten kijken en het is niet al te moeilijk. Een brug is hierbij wel zeer raadzaam...
DAT ZEG IK! BMW!
Kan het niet gewoon een turbo-fluit zijn?
hallo,
Ik krijg een hoogtonig geluid (330d aut 2004) tussen de 130 en 140 km/h. en vooral als ik een beetje gas geef. Kan ik uit dit topic opmaken dat dit een komt door een versleten differentieel?
dank,
Daniel (andere)
Ik krijg een hoogtonig geluid (330d aut 2004) tussen de 130 en 140 km/h. en vooral als ik een beetje gas geef. Kan ik uit dit topic opmaken dat dit een komt door een versleten differentieel?
dank,
Daniel (andere)
Diff vervangen is niet de moeilijkste klus echter heb je een goed set torx dop sleutel nodig anders is het onbegonnen werk. Check bij andere diff op uitgaande as axle spelling en de grote ingaande as spelling.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D